Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://repository.hneu.edu.ua/handle/123456789/22593
Назва: Вплив маркетингових комунікацій на формування конкурентних переваг підприємства
Автори: Астахова І. Е.
Шеноголець А. В.
Теми: підприємство
організація
фірма
маркетинг
комунікації
маркетингові комунікації
позитивний імідж фірми
товар
послуги
споживач
Дата публікації: 2019
Видавництво: ХНЕУ ім. С. Кузнеця
Бібліографічний опис: Астахова І. Е. Вплив маркетингових комунікацій на формування конкурентних переваг підприємства / І. Е. Астахова, А. В. Шеноголець // Конкурентоспроможність та інновації: проблеми науки та практики : матеріали міжнар. наук.-практ. Інтернет-конф., 14 листоп. 2019 р., м. Харків. – Х. : ХНЕУ ім. С. Кузнеця, 2019. – С. 293–296.
Короткий огляд (реферат): Досліджено сутність, мету, особливості та значення управління маркетинговими комуніка- ціями. Обґрунтовано, що маркетингові комунікації сприяють просуванню товару та послуг.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://repository.hneu.edu.ua/handle/123456789/22593
Розташовується у зібраннях:Статті (МЕМ)

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
ТЕЗИ_2019_Конкурентоспроможність Шеноголець.pdf16,38 MBAdobe PDFПереглянути/відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.