Please use this identifier to cite or link to this item: http://repository.hneu.edu.ua/handle/123456789/22593
Title: Вплив маркетингових комунікацій на формування конкурентних переваг підприємства
Authors: Астахова І. Е.
Шеноголець А. В.
Keywords: підприємство
організація
фірма
маркетинг
комунікації
маркетингові комунікації
позитивний імідж фірми
товар
послуги
споживач
Issue Date: 2019
Publisher: ХНЕУ ім. С. Кузнеця
Citation: Астахова І. Е. Вплив маркетингових комунікацій на формування конкурентних переваг підприємства / І. Е. Астахова, А. В. Шеноголець // Конкурентоспроможність та інновації: проблеми науки та практики : матеріали міжнар. наук.-практ. Інтернет-конф., 14 листоп. 2019 р., м. Харків. – Х. : ХНЕУ ім. С. Кузнеця, 2019. – С. 293–296.
Abstract: Досліджено сутність, мету, особливості та значення управління маркетинговими комуніка- ціями. Обґрунтовано, що маркетингові комунікації сприяють просуванню товару та послуг.
URI: http://repository.hneu.edu.ua/handle/123456789/22593
Appears in Collections:Статті (МЕМ)

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
ТЕЗИ_2019_Конкурентоспроможність Шеноголець.pdf16,38 MBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.