Пожалуйста, используйте этот идентификатор, чтобы цитировать или ссылаться на этот ресурс: http://repository.hneu.edu.ua/handle/123456789/22593
Название: Вплив маркетингових комунікацій на формування конкурентних переваг підприємства
Авторы: Астахова І. Е.
Шеноголець А. В.
Ключевые слова: підприємство
організація
фірма
маркетинг
комунікації
маркетингові комунікації
позитивний імідж фірми
товар
послуги
споживач
Дата публикации: 2019
Издательство: ХНЕУ ім. С. Кузнеця
Библиографическое описание: Астахова І. Е. Вплив маркетингових комунікацій на формування конкурентних переваг підприємства / І. Е. Астахова, А. В. Шеноголець // Конкурентоспроможність та інновації: проблеми науки та практики : матеріали міжнар. наук.-практ. Інтернет-конф., 14 листоп. 2019 р., м. Харків. – Х. : ХНЕУ ім. С. Кузнеця, 2019. – С. 293–296.
Краткий осмотр (реферат): Досліджено сутність, мету, особливості та значення управління маркетинговими комуніка- ціями. Обґрунтовано, що маркетингові комунікації сприяють просуванню товару та послуг.
URI (Унифицированный идентификатор ресурса): http://repository.hneu.edu.ua/handle/123456789/22593
Располагается в коллекциях:Статті (МЕМ)

Файлы этого ресурса:
Файл Описание РазмерФормат 
ТЕЗИ_2019_Конкурентоспроможність Шеноголець.pdf16,38 MBAdobe PDFПросмотреть/Открыть


Все ресурсы в архиве электронных ресурсов защищены авторским правом, все права сохранены.