Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://repository.hneu.edu.ua/handle/123456789/22591
Назва: Проблеми просування української продукції на зовнішніх ринках через явище об’єктивації у вітчизняній рекламі
Автори: Астахова І. Е.
Косяк Д. Б.
Теми: об’єктивація
позиціювання товару
міжнародний маркетинг
просування товарів і послуг
Дата публікації: 2019
Видавництво: ХНЕУ ім. С. Кузнеця
Бібліографічний опис: Астахова І. Е. Проблеми просування української продукції на зовнішніх ринках через явище об’єктивації у вітчизняній рекламі / І. Е. Астахова, Д. Б. Косяк // Конкурентоспроможність та інновації: проблеми науки та практики : матеріали міжнар. наук.-практ. Інтернет-конф., 14 листоп. 2019 р., м. Харків. – Х. : ХНЕУ ім. С. Кузнеця, 2019. – С. 181–184.
Короткий огляд (реферат): У статті досліджено явище об’єктивації у маркетингу у світі загалом та в Україні в особливості. Було проаналізовано, як це явище розвивалось у минулому та тенденції до сучасного відношення світової спільноти. Також було проведено аналіз впливу цього явища на позиціювання українських товарів на європейському ринку.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://repository.hneu.edu.ua/handle/123456789/22591
Розташовується у зібраннях:Статті (МЕМ)

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
ТЕЗИ_2019_Конкурентоспроможність (2).pdf16,41 MBAdobe PDFПереглянути/відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.