Пожалуйста, используйте этот идентификатор, чтобы цитировать или ссылаться на этот ресурс: http://repository.hneu.edu.ua/handle/123456789/22591
Полная запись метаданных
Поле DCЗначениеЯзык
dc.contributor.authorАстахова І. Е.-
dc.contributor.authorКосяк Д. Б.-
dc.date.accessioned2020-02-06T09:44:40Z-
dc.date.available2020-02-06T09:44:40Z-
dc.date.issued2019-
dc.identifier.citationАстахова І. Е. Проблеми просування української продукції на зовнішніх ринках через явище об’єктивації у вітчизняній рекламі / І. Е. Астахова, Д. Б. Косяк // Конкурентоспроможність та інновації: проблеми науки та практики : матеріали міжнар. наук.-практ. Інтернет-конф., 14 листоп. 2019 р., м. Харків. – Х. : ХНЕУ ім. С. Кузнеця, 2019. – С. 181–184.ru_RU
dc.identifier.urihttp://repository.hneu.edu.ua/handle/123456789/22591-
dc.description.abstractУ статті досліджено явище об’єктивації у маркетингу у світі загалом та в Україні в особливості. Було проаналізовано, як це явище розвивалось у минулому та тенденції до сучасного відношення світової спільноти. Також було проведено аналіз впливу цього явища на позиціювання українських товарів на європейському ринку.ru_RU
dc.language.isouk_UAru_RU
dc.publisherХНЕУ ім. С. Кузнецяru_RU
dc.subjectоб’єктиваціяru_RU
dc.subjectпозиціювання товаруru_RU
dc.subjectміжнародний маркетингru_RU
dc.subjectпросування товарів і послугru_RU
dc.titleПроблеми просування української продукції на зовнішніх ринках через явище об’єктивації у вітчизняній рекламіru_RU
dc.typeArticleru_RU
Располагается в коллекциях:Статті (МЕМ)

Файлы этого ресурса:
Файл Описание РазмерФормат 
ТЕЗИ_2019_Конкурентоспроможність (2).pdf16,41 MBAdobe PDFПросмотреть/Открыть


Все ресурсы в архиве электронных ресурсов защищены авторским правом, все права сохранены.