Please use this identifier to cite or link to this item: http://repository.hneu.edu.ua/handle/123456789/22591
Title: Проблеми просування української продукції на зовнішніх ринках через явище об’єктивації у вітчизняній рекламі
Authors: Астахова І. Е.
Косяк Д. Б.
Keywords: об’єктивація
позиціювання товару
міжнародний маркетинг
просування товарів і послуг
Issue Date: 2019
Publisher: ХНЕУ ім. С. Кузнеця
Citation: Астахова І. Е. Проблеми просування української продукції на зовнішніх ринках через явище об’єктивації у вітчизняній рекламі / І. Е. Астахова, Д. Б. Косяк // Конкурентоспроможність та інновації: проблеми науки та практики : матеріали міжнар. наук.-практ. Інтернет-конф., 14 листоп. 2019 р., м. Харків. – Х. : ХНЕУ ім. С. Кузнеця, 2019. – С. 181–184.
Abstract: У статті досліджено явище об’єктивації у маркетингу у світі загалом та в Україні в особливості. Було проаналізовано, як це явище розвивалось у минулому та тенденції до сучасного відношення світової спільноти. Також було проведено аналіз впливу цього явища на позиціювання українських товарів на європейському ринку.
URI: http://repository.hneu.edu.ua/handle/123456789/22591
Appears in Collections:Статті (МЕМ)

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
ТЕЗИ_2019_Конкурентоспроможність (2).pdf16,41 MBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.