Поиск


Текущие фильтры:
Начать новый поиск
Добавить фильтры:

Используйте фильтры для уточнения результатов поиска.


Результаты 21-30 из 33.
Найденные ресурсы:
Дата выпускаНазваниеАвтор(ы)
2015Роль адаптационных возможностей финансово-инвестиционного потенциала в обеспечении устойчивого развития субъектов экономикиАстахова І. Е.; Астахова И. Э.; Astakhova I. E.
2015Робоча програма навчальної дисципліни "Маркетинг" для студентів напряму підготовки 6.030601 "Менеджмент" спеціалізації "Менеджмент зовнішньоекономічної діяльності" денної форми навчанняАстахова І. Е.; Астахова И. Э.; Astakhova I. E.; Котиш О. М.; Котыш Е. Н.; Kotysh O. M.
2015Робоча програма навчальної дисципліни "Митна справа" для студентів напряму підготовки 6.030601 "Менеджмент" денної форми навчанняКотиш О. М.; Астахова І. Е.; Котыш Е. Н.; Астахова И. Э.; Kotysh O. M.; Astakhova I. E.
2018Актуальность маркетинговых исследований во внешнеэкономической деятельности предприятияАстахова И. Э.; Ковалева Ю. Ю.; Астахова І. Е.; Ковальова Ю. Ю.; Astakhova I. E.; Kovaleva Y. Y.
2021Маркетингова стратегія території: інструмент розвитку привабливості територіїАстахова І. Е.; Костенко В. В.
2021Маркетингова стратегія території: інструмент розвитку привабливості територіїАстахова І. Е.; Костенко В. В.
2017Этические проблемы нейромаркетинговых исследований в процессе управления потребительским спросомАстахова И. Э.; Полякова Н. А.; Астахова І. Е.; Полякова Н. О.; Astakhova I. E.; Poliakova N. O.
2021Маркетинг : робоча програма навчальної дисципліни для студентів спеціальності 073 «Менеджмент» освітньої програми «Міжнародний менеджмент» першого (бакалаврського) рівняАстахова І. Е.
2021Маркетинг: робоча програма навчальної дисципліни для студентів спеціальності 051 «Економіка» освітньої програми «Міжнародна економіка» першого (бакалаврського) рівняАстахова І. Е.
2022Особливості маркетингового забезпечення експортної діяльності підприємства в умовах цифрової трансформаціїАстахова І. Е.; Горобинська М. В.