Пожалуйста, используйте этот идентификатор, чтобы цитировать или ссылаться на этот ресурс: http://repository.hneu.edu.ua/handle/123456789/26721
Название: Маркетинг : робоча програма навчальної дисципліни для студентів спеціальності 073 «Менеджмент» освітньої програми «Міжнародний менеджмент» першого (бакалаврського) рівня
Авторы: Астахова І. Е.
Ключевые слова: комплекс маркетингу
концепції управління маркетингом
політики маркетингу
інструменти маркетингу
види маркетингу
Дата публикации: 2021
Библиографическое описание: Маркетинг : робоча програма навчальної дисципліни для студентів спеціальності 073 «Менеджмент» освітньої програми «Міжнародний менеджмент» першого (бакалаврського) рівня [Електронне видання] / уклад. І. Е. Астахова. – Харків : ХНЕУ ім. С. Кузнеця, 2021. – 12 с.
Краткий осмотр (реферат): Подано анотацію навчальної дисципліни «Маркетинг», компетентності та результати навчання, програму дисципліни за модулями та темами, методи навчання та викладання, порядок і систему оцінювання знань студентів. Рекомендовано для студентів спеціальності 073 «Менеджмент» освітньої програми «Міжнародний менеджмент» першого (бакалаврського) рівня.
URI (Унифицированный идентификатор ресурса): http://repository.hneu.edu.ua/handle/123456789/26721
Располагается в коллекциях:Методичні матеріали (МЕМ)

Файлы этого ресурса:
Файл Описание РазмерФормат 
Маркетинг_МЕ.pdf991,73 kBAdobe PDFПросмотреть/Открыть


Все ресурсы в архиве электронных ресурсов защищены авторским правом, все права сохранены.