Пожалуйста, используйте этот идентификатор, чтобы цитировать или ссылаться на этот ресурс: http://repository.hneu.edu.ua/handle/123456789/28607
Название: Особливості маркетингового забезпечення експортної діяльності підприємства в умовах цифрової трансформації
Авторы: Астахова І. Е.
Горобинська М. В.
Ключевые слова: маркетингове забезпечення
експортна діяльність
цифрова трансформація
конкурентоспроможність
ефективність
Дата публикации: 2022
Библиографическое описание: Астахова І. Е. Особливості маркетингового забезпечення експортної діяльності підприємства в умовах цифрової трансформації / Астахова І. Е., Горобинська М. В. // Конкурентоспроможність та інновації: проблеми науки та практики : матеріали міжнародної науково-практичної інтернет-конференції, 25 листопада 2022р. : тези допов. - Харків: ФОП Лібуркіна, 2022. – С. 729-733.
Краткий осмотр (реферат): Ефективне застосування інструментів маркетингового забезпечення з використанням маркетингових технологій в процесі експортної діяльності приведе до підвищення конкурентоспроможності експорту підприємства . Крім того залучення маркетингових інструментів у цифровій сфері може допомогти підприємству увійти на ринок з використанням Інтернет-платформ продажу та протестувати вірогідність успіху без значних капіталовкладень. Впровадження та вдосконалення маркетингового забезпечення експортної діяльності підприємства при його виході на нові зовнішні ринки вплине в подальшому не тільки на ефективність експортної діяльності підприємства, а й на вірогідність успіху в розвитку міжнародній діяльності підприємства.
URI (Унифицированный идентификатор ресурса): http://repository.hneu.edu.ua/handle/123456789/28607
Располагается в коллекциях:Статті (МЕМ)

Файлы этого ресурса:
Файл Описание РазмерФормат 
Астахова_-_тези.pdf1,29 MBAdobe PDFПросмотреть/Открыть


Все ресурсы в архиве электронных ресурсов защищены авторским правом, все права сохранены.