Поиск


Текущие фильтры:
Начать новый поиск
Добавить фильтры:

Используйте фильтры для уточнения результатов поиска.


Результаты 11-20 из 33.
Найденные ресурсы:
Дата выпускаНазваниеАвтор(ы)
2019Проблеми просування української продукції на зовнішніх ринках через явище об’єктивації у вітчизняній рекламіАстахова І. Е.; Косяк Д. Б.
2019Social media marketing як інструмент просування послуги і товару в соціальних мережахАстахова І. Е.; Бабенко Д. С.
2019Підвищення конкурентоспроможності промислових підприємств України за допомогою ефективної стратегії маркетингуАстахова І. Е.; Шевченко В. В.
2019Вплив маркетингових комунікацій на формування конкурентних переваг підприємстваАстахова І. Е.; Шеноголець А. В.
2020Тенденції розвитку сучасного екологічного маркетингу підприємстваАстахова І. Е.; Резнікова Т. О.
2020Brexit: для Великобританії, ЄС і України.Резнікова Т. О.; Астахова І. Е.
2015Робоча програма навчальної дисципліни "Маркетинг" для студентів напряму підготовки 6.030503 "Міжнародна економіка" денної форми навчанняАстахова І. Е.; Астахова И. Э.; Astakhova I. E.
2016Робоча програма навчальної дисципліни "Маркетинг" для студентів напряму підготовки 6.140103 "Туризм" денної форми навчанняАстахова І. Е.; Астахова И. Э.; Astakhova I. E.
2018Особливості формування інноваційної стратегії в системі управління зовнішньоекономічною діяльністю підприємстваАстахова І. Е.; Прохорова К. А.; Астахова И. Э.; Astakhova I. E.; Prokhorova K. A.
2018Особливості маркетингових факторів забезпечення міжнародної конкурентоспроможності підприємстваАстахова І. Е.; Астахова И. Э.; Astakhova I. E.