Пожалуйста, используйте этот идентификатор, чтобы цитировать или ссылаться на этот ресурс: http://repository.hneu.edu.ua/handle/123456789/22588
Название: Social media marketing як інструмент просування послуги і товару в соціальних мережах
Авторы: Астахова І. Е.
Бабенко Д. С.
Ключевые слова: маркетингові дослідження
Social media marketing (SMM)
переваги і недоліки
просування товарів і послуг
Дата публикации: 2019
Издательство: ХНЕУ ім. С. Кузнеця
Библиографическое описание: Астахова І. Е. Social media marketing як інструмент просування послуги і товару в соціальних мережах / І. Е. Астахова, Д. С. Бабенко // Конкурентоспроможність та інновації: проблеми науки та практики : матеріали міжнар. наук.-практ. Інтернет-конф., 14 листоп. 2019 р., м. Харків. – Х. : ХНЕУ ім. С. Кузнеця, 2019. – С. 277–280.
Краткий осмотр (реферат): В статті досліджено тенденцію стрімкої популярності соціальних мереж, які активно впроваджуються у наше побутове життя. Проведено аналіз Social media marketing (SMM), як нового, але дуже перспективного способу просування товарів і послуг у соціальних мережах. Було розглянуто головні особливості SMM-просування та переваги і недоліки SMM просування товарів і послуг. Проаналізовано головні критерії, які роблять цей метод маркетингового просування товарів та послуг популярним серед виробників та споживачів.
URI (Унифицированный идентификатор ресурса): http://repository.hneu.edu.ua/handle/123456789/22588
Располагается в коллекциях:Статті (МЕМ)

Файлы этого ресурса:
Файл Описание РазмерФормат 
ТЕЗИ_2019_Конкурентоспроможність Бабенко.pdf16,41 MBAdobe PDFПросмотреть/Открыть


Все ресурсы в архиве электронных ресурсов защищены авторским правом, все права сохранены.