Пожалуйста, используйте этот идентификатор, чтобы цитировать или ссылаться на этот ресурс: http://repository.hneu.edu.ua/handle/123456789/22588
Полная запись метаданных
Поле DCЗначениеЯзык
dc.contributor.authorАстахова І. Е.-
dc.contributor.authorБабенко Д. С.-
dc.date.accessioned2020-02-06T09:37:27Z-
dc.date.available2020-02-06T09:37:27Z-
dc.date.issued2019-
dc.identifier.citationАстахова І. Е. Social media marketing як інструмент просування послуги і товару в соціальних мережах / І. Е. Астахова, Д. С. Бабенко // Конкурентоспроможність та інновації: проблеми науки та практики : матеріали міжнар. наук.-практ. Інтернет-конф., 14 листоп. 2019 р., м. Харків. – Х. : ХНЕУ ім. С. Кузнеця, 2019. – С. 277–280.ru_RU
dc.identifier.urihttp://repository.hneu.edu.ua/handle/123456789/22588-
dc.description.abstractВ статті досліджено тенденцію стрімкої популярності соціальних мереж, які активно впроваджуються у наше побутове життя. Проведено аналіз Social media marketing (SMM), як нового, але дуже перспективного способу просування товарів і послуг у соціальних мережах. Було розглянуто головні особливості SMM-просування та переваги і недоліки SMM просування товарів і послуг. Проаналізовано головні критерії, які роблять цей метод маркетингового просування товарів та послуг популярним серед виробників та споживачів.ru_RU
dc.language.isouk_UAru_RU
dc.publisherХНЕУ ім. С. Кузнецяru_RU
dc.subjectмаркетингові дослідженняru_RU
dc.subjectSocial media marketing (SMM)ru_RU
dc.subjectпереваги і недолікиru_RU
dc.subjectпросування товарів і послугru_RU
dc.titleSocial media marketing як інструмент просування послуги і товару в соціальних мережахru_RU
dc.typeArticleru_RU
Располагается в коллекциях:Статті (МЕМ)

Файлы этого ресурса:
Файл Описание РазмерФормат 
ТЕЗИ_2019_Конкурентоспроможність Бабенко.pdf16,41 MBAdobe PDFПросмотреть/Открыть


Все ресурсы в архиве электронных ресурсов защищены авторским правом, все права сохранены.