Пожалуйста, используйте этот идентификатор, чтобы цитировать или ссылаться на этот ресурс: http://repository.hneu.edu.ua/handle/123456789/22591
Название: Проблеми просування української продукції на зовнішніх ринках через явище об’єктивації у вітчизняній рекламі
Авторы: Астахова І. Е.
Косяк Д. Б.
Ключевые слова: об’єктивація
позиціювання товару
міжнародний маркетинг
просування товарів і послуг
Дата публикации: 2019
Издательство: ХНЕУ ім. С. Кузнеця
Библиографическое описание: Астахова І. Е. Проблеми просування української продукції на зовнішніх ринках через явище об’єктивації у вітчизняній рекламі / І. Е. Астахова, Д. Б. Косяк // Конкурентоспроможність та інновації: проблеми науки та практики : матеріали міжнар. наук.-практ. Інтернет-конф., 14 листоп. 2019 р., м. Харків. – Х. : ХНЕУ ім. С. Кузнеця, 2019. – С. 181–184.
Краткий осмотр (реферат): У статті досліджено явище об’єктивації у маркетингу у світі загалом та в Україні в особливості. Було проаналізовано, як це явище розвивалось у минулому та тенденції до сучасного відношення світової спільноти. Також було проведено аналіз впливу цього явища на позиціювання українських товарів на європейському ринку.
URI (Унифицированный идентификатор ресурса): http://repository.hneu.edu.ua/handle/123456789/22591
Располагается в коллекциях:Статті (МЕМ)

Файлы этого ресурса:
Файл Описание РазмерФормат 
ТЕЗИ_2019_Конкурентоспроможність (2).pdf16,41 MBAdobe PDFПросмотреть/Открыть


Все ресурсы в архиве электронных ресурсов защищены авторским правом, все права сохранены.