Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://repository.hneu.edu.ua/handle/123456789/21685
Назва: Management of consumer behaviour based on the effect of odd pricing technique
Інші назви: Управління споживчою поведінкою, заснованої на ефекті непарної техніки ціноутворення
Управление поведением потребителей на основе эффекта нечетной техники ценообразования
Автори: Omarov E. Sh.
Sandal Jan-U.
Омаров Е. Ш.
Сандал Ж.-Ю.
Омаров Э. Ш.
Сандал Ж.-Ю.
Теми: price
pricing method
odd pricing technique
consumer behaviour
ціна
метод ціноутворення
незвичайна методика ціноутворення
поведінка споживачів
цена
метод ценообразования
нечетная техника ценообразования
поведение потребителей
Дата публікації: 2019
Бібліографічний опис: Omarov E. Management of consumer behaviour based on the effect of odd pricing technique / E. Omarov, Jan-U. Sandal // Сучасні проблеми управління підприємствами: теорія та практика : матеріали міжнар. науково-практ. конф., 18-19 бер. 2019 р. — Х.: ФОП Панов А.М., 2019. — С. 37–39.
Короткий огляд (реферат): The paper is devoted on investigation the effect of most commonly used psychological pricing method, odd pricing technique, which is not unanimously supported by scholars. Moreover, this paper tries to find underlying reasons for contradictory results of empirical researches conducted in the field of odd pricing. Стаття присвячена дослідженню впливу найчастіше використовуваного методу психологічного ціноутворення, техніки непарного ціноутворення, яку одностайно не підтримують вчені. Більш того, у цій роботі намагаються знайти основні причини для суперечливих результатів емпіричних досліджень, що проводяться в області непарного ціноутворення. Статья посвящена исследованию влияния наиболее распространенного метода психологического ценообразования, метода нечетного ценообразования, который не единодушно поддерживается учеными. Кроме того, в данной статье предпринята попытка найти основополагающие причины противоречивых результатов эмпирических исследований, проводимых в области нечетного ценообразования.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://repository.hneu.edu.ua/handle/123456789/21685
Розташовується у зібраннях:Статті (МБ)

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Omarov.pdf257,92 kBAdobe PDFПереглянути/відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.