Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://repository.hneu.edu.ua/handle/123456789/20763
Назва: Принципи формування комплексу маркетингових комунікацій підприємства на міжнародному ринку В2В
Інші назви: Принципы формирования комплекса маркетинговых коммуникаций предприятия на международном рынке В2В
Principles of enterprise marketing communications complex formation in international B2B market
Автори: Полякова Я. О.
Надеіна М. В.
Полякова Я. А.
Надеина М. В.
Polyakova Y. O.
Nadeina M. V.
Теми: інтегровані маркетингові комунікації
медіапланування
маркетингові В2В комунікації
интегрированные маркетинговые коммуникации
медиапланирование
маркетинговые В2В коммуникации
integrated marketing communications
media planning
B2B marketing communications
Дата публікації: 2018
Бібліографічний опис: Полякова Я. О. Принципи формування комплексу маркетингових комунікацій підприємства на міжнародному ринку В2В / Я. О. Полякова, М. В. Надеіна // Бізнес Информ. - 2018. - №10. - С. 448-453.
Короткий огляд (реферат): За результатами проведеного дослідження визначено, що основними принципами формування міжнародних інтегрованих маркетингових комунікацій на В2В ринку є: включення в комунікаційну модель стадії аргументованого вибору й поступова заміна класичних засобів маркетингових комунікацій комунікаціями в сфері Інтернет, формування відповідності між комунікативними ефектами міжнародних маркетингових комунікацій і етапами послідовної поведінки споживача – посередника. Впровадження виявлених принципів у процес формування інтегрованого комплексу маркетингових комунікацій дозволяє визначити концептуальну й ситуаційну складові комплексу з метою досягнення максимального інтегрованого ефекту. По результатам проведенного исследования определено, что основными принципами формирования международных интегрированных маркетинговых коммуникаций на В2В рынке являются: включение в коммуникационную модель стадии аргументированного выбора и постепенная замена классических средств маркетинговых коммуникаций коммуникациями в сфере Интернет, формирование соответствия между коммуникативными эффектами международных маркетинговых коммуникаций и этапами последовательного поведения потребителя – посредника. Внедрение выявленных принципов в процесс формирования интегрированного комплекса маркетинговых коммуникаций позволяет определить концептуальную и ситуационную составляющие комплекса с целью достижения максимального интегрированного эффекта. According to the results of study, it was determined that the basic principles of international integrated marketing communications formation on B2B market are: the inclusion in communication model the stage of reasoned choice and gradual replacement of classical marketing communication means with Internet communications, formation of correspondence between communicative effects of international marketing communications and consistent consumer behavior - an intermediary. The introduction of identified principles in the process of forming an integrated marketing communications complex allows to determine complex conceptual and situational components in order to achieve maximum integrated effect.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://repository.hneu.edu.ua/handle/123456789/20763
Розташовується у зібраннях:Статті (МЕМ)

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Полякова Я. О. Надеина М. В..PDF454,13 kBAdobe PDFПереглянути/відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.