Please use this identifier to cite or link to this item: http://repository.hneu.edu.ua/handle/123456789/20763
Title: Принципи формування комплексу маркетингових комунікацій підприємства на міжнародному ринку В2В
Other Titles: Принципы формирования комплекса маркетинговых коммуникаций предприятия на международном рынке В2В
Principles of enterprise marketing communications complex formation in international B2B market
Authors: Полякова Я. О.
Надеіна М. В.
Полякова Я. А.
Надеина М. В.
Polyakova Y. O.
Nadeina M. V.
Keywords: інтегровані маркетингові комунікації
медіапланування
маркетингові В2В комунікації
интегрированные маркетинговые коммуникации
медиапланирование
маркетинговые В2В коммуникации
integrated marketing communications
media planning
B2B marketing communications
Issue Date: 2018
Citation: Полякова Я. О. Принципи формування комплексу маркетингових комунікацій підприємства на міжнародному ринку В2В / Я. О. Полякова, М. В. Надеіна // Бізнес Информ. - 2018. - №10. - С. 448-453.
Abstract: За результатами проведеного дослідження визначено, що основними принципами формування міжнародних інтегрованих маркетингових комунікацій на В2В ринку є: включення в комунікаційну модель стадії аргументованого вибору й поступова заміна класичних засобів маркетингових комунікацій комунікаціями в сфері Інтернет, формування відповідності між комунікативними ефектами міжнародних маркетингових комунікацій і етапами послідовної поведінки споживача – посередника. Впровадження виявлених принципів у процес формування інтегрованого комплексу маркетингових комунікацій дозволяє визначити концептуальну й ситуаційну складові комплексу з метою досягнення максимального інтегрованого ефекту. По результатам проведенного исследования определено, что основными принципами формирования международных интегрированных маркетинговых коммуникаций на В2В рынке являются: включение в коммуникационную модель стадии аргументированного выбора и постепенная замена классических средств маркетинговых коммуникаций коммуникациями в сфере Интернет, формирование соответствия между коммуникативными эффектами международных маркетинговых коммуникаций и этапами последовательного поведения потребителя – посредника. Внедрение выявленных принципов в процесс формирования интегрированного комплекса маркетинговых коммуникаций позволяет определить концептуальную и ситуационную составляющие комплекса с целью достижения максимального интегрированного эффекта. According to the results of study, it was determined that the basic principles of international integrated marketing communications formation on B2B market are: the inclusion in communication model the stage of reasoned choice and gradual replacement of classical marketing communication means with Internet communications, formation of correspondence between communicative effects of international marketing communications and consistent consumer behavior - an intermediary. The introduction of identified principles in the process of forming an integrated marketing communications complex allows to determine complex conceptual and situational components in order to achieve maximum integrated effect.
URI: http://repository.hneu.edu.ua/handle/123456789/20763
Appears in Collections:Статті (МЕМ)

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
Полякова Я. О. Надеина М. В..PDF454,13 kBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.