Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://repository.hneu.edu.ua/handle/123456789/20033
Назва: Маркетинг: робоча програма для студентів спеціальності 073 "Менеджмент" першого (бакалаврського) рівня
Інші назви: Маркетинг: рабочая программа для студентов специальности 073 "Менеджмент" первого (бакалаврского) уровня
Marketing: syllabus for students of the specialty 073 "Management" the first (bachelor's) level
Автори: Тімонін О. М.
Небилиця О. А.
Демченко Г. В.
Тимонин А. М.
Небылица Е. А.
Демченко А. В.
Timonin O. M.
Nebylitsia О. А.
Demchenko G. V.
Теми: маркетинг
маркетингова інформаційна система
ринок збуту
конкуренція
товарна політика
цінова політика
система розподілу
маркетингові комунікації
стратегічне планування
маркетинговая информационная система
рынок сбыта
конкуренция
товарная политика
ценовая политика
система распределения
маркетинговые коммуникации
стратегическое планирование
marketing
marketing information system
market
competition
product policy
price policy
distribution system
marketing communications
strategic planning
Дата публікації: 2018
Бібліографічний опис: Маркетинг: робоча програма для студентів спеціальності 073 "Менеджмент" першого (бакалаврського) рівня [Електронне видання] / уклад. О. М. Тімонін, О. А. Небелиця, Г. В. Демченко. – Х.: ХНЕУ ім. С. Кузнеця, 2018. – 10 с.
Короткий огляд (реферат): Подано тематичний план навчальної дисципліни, її зміст за модулями й темами. Вміщено плани лекцій та практичних занять, порядок оцінювання знань, професійні компетентності, якими повинен володіти студент після вивчення навчальної дисципліни, рекомендована література. Представлено тематический план учебной дисциплины, ее содержание по темам. Наведены планы лекций и практических занятий, порядок оценивания знаний, профессиональные компетентности, которыми должен обладать студент после изучения учебной дисциплины, рекомендованная литература. The course schedule of subject matter and its content are presented. An outlines of a lecture and hands-on seminars, performance appraisal system, professional competency that students has had after studying a discipline, literature guidance are given.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://www.repository.hneu.edu.ua/handle/123456789/20033
Розташовується у зібраннях:Методичні матеріали (МЛІ)

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
18-19_РПНД_Маркетинг.pdf546,72 kBAdobe PDFЕскіз
Переглянути/відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.