Please use this identifier to cite or link to this item: http://repository.hneu.edu.ua/handle/123456789/20033
Full metadata record
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.authorТімонін О. М.-
dc.contributor.authorНебилиця О. А.-
dc.contributor.authorДемченко Г. В.-
dc.contributor.authorТимонин А. М.-
dc.contributor.authorНебылица Е. А.-
dc.contributor.authorДемченко А. В.-
dc.contributor.authorTimonin O. M.-
dc.contributor.authorNebylitsia О. А.-
dc.contributor.authorDemchenko G. V.-
dc.date.accessioned2018-11-23T10:01:57Z-
dc.date.available2018-11-23T10:01:57Z-
dc.date.issued2018-
dc.identifier.citationМаркетинг: робоча програма для студентів спеціальності 073 "Менеджмент" першого (бакалаврського) рівня [Електронне видання] / уклад. О. М. Тімонін, О. А. Небелиця, Г. В. Демченко. – Х.: ХНЕУ ім. С. Кузнеця, 2018. – 10 с.uk
dc.identifier.urihttp://www.repository.hneu.edu.ua/handle/123456789/20033-
dc.description.abstractПодано тематичний план навчальної дисципліни, її зміст за модулями й темами. Вміщено плани лекцій та практичних занять, порядок оцінювання знань, професійні компетентності, якими повинен володіти студент після вивчення навчальної дисципліни, рекомендована література. Представлено тематический план учебной дисциплины, ее содержание по темам. Наведены планы лекций и практических занятий, порядок оценивания знаний, профессиональные компетентности, которыми должен обладать студент после изучения учебной дисциплины, рекомендованная литература. The course schedule of subject matter and its content are presented. An outlines of a lecture and hands-on seminars, performance appraisal system, professional competency that students has had after studying a discipline, literature guidance are given.uk
dc.language.isouk_UAuk
dc.subjectмаркетингuk
dc.subjectмаркетингова інформаційна системаuk
dc.subjectринок збутуuk
dc.subjectконкуренціяuk
dc.subjectтоварна політикаuk
dc.subjectцінова політикаuk
dc.subjectсистема розподілуuk
dc.subjectмаркетингові комунікаціїuk
dc.subjectстратегічне плануванняuk
dc.subjectмаркетинговая информационная системаuk
dc.subjectрынок сбытаuk
dc.subjectконкуренцияuk
dc.subjectтоварная политикаuk
dc.subjectценовая политикаuk
dc.subjectсистема распределенияuk
dc.subjectмаркетинговые коммуникацииuk
dc.subjectстратегическое планированиеuk
dc.subjectmarketinguk
dc.subjectmarketing information systemuk
dc.subjectmarketuk
dc.subjectcompetitionuk
dc.subjectproduct policyuk
dc.subjectprice policyuk
dc.subjectdistribution systemuk
dc.subjectmarketing communicationsuk
dc.subjectstrategic planninguk
dc.titleМаркетинг: робоча програма для студентів спеціальності 073 "Менеджмент" першого (бакалаврського) рівняuk
dc.title.alternativeМаркетинг: рабочая программа для студентов специальности 073 "Менеджмент" первого (бакалаврского) уровняuk
dc.title.alternativeMarketing: syllabus for students of the specialty 073 "Management" the first (bachelor's) leveluk
dc.typeOtheruk
Appears in Collections:Методичні матеріали (МЛІ)

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
18-19_РПНД_Маркетинг.pdf546,72 kBAdobe PDFThumbnail
View/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.