Поиск


Текущие фильтры:
Начать новый поиск
Добавить фильтры:

Используйте фильтры для уточнения результатов поиска.


Результаты 21-30 из 31.
Найденные ресурсы:
Дата выпускаНазваниеАвтор(ы)
2018Теоретично-прикладні аспекти формування іміджу вищого навчального закладуКоюда В. О.; Пасько М. І.; Коюда В. А.; Пасько М. И.; Koiuda V. O.; Pasko M. I.
2016Організація підготовчих робіт для розробки управлінських рішень сучасного підприємстваКоюда В. О.; Пасько М. І.; Коюда В. А.; Пасько М. И.; Koiuda V. O.; Pasko M. I.
2021Засади управління збутовою діяльністю підприємстваПасько М. І.
2018Передумови формування іміджу сучасного підприємстваПасько М. І.; Пасько М. И.; Pasko M. I.
2018Сімейна економіка як базис становлення сімейного бізнесу в УкраїніПасько М. І.; Пасько М. И.; Pasko M. I.
2018Сутнісні властивості марочного капіталу в маркетингових інтелектуальних активах підприємстваПасько М. І.; Пасько М. И.; Pasko M. I.
2018Управління конкурентним потенціалом підприємстваПасько М. І.; Семенюта Ю. В.; Пасько М. И.; Семенюта Ю. В.; Pasko M. I.; Semeniuta Y. V.
2022Маркетинг взаємовідносин як концепція інноваційного розвитку підприємстваПасько М. І.; Соломка А. К.
2022Складові мотиваційного механізму сучасного підприємстваПасько М. І.; Шаповалова Г. В.
2023Ідентифікація ризиків у маркетинговій діяльності підприємстваПасько М. І.; Агапов П. І.