Пожалуйста, используйте этот идентификатор, чтобы цитировать или ссылаться на этот ресурс: http://repository.hneu.edu.ua/handle/123456789/30946
Название: Ідентифікація ризиків у маркетинговій діяльності підприємства
Авторы: Пасько М. І.
Агапов П. І.
Ключевые слова: маркетинговий ризик
маркетингова діяльність
класифікація маркетингових ризиків
ідентифікація маркетингового ризику
Дата публикации: 2023
Библиографическое описание: Пасько М. І.Ідентифікація ризиків у маркетинговій діяльності підприємства [Електронний ресурс] / М. І. Пасько, П. І. Агапов // Конкурентоспроможність та інновації: проблеми науки та практики : матеріали VІІІ Міжнародної науково-практичної інтернет-конференції, 24 листопада 2023 р. : тези допов. - Харків : ФОП Лібуркіна Л. М., 2023. - С. 617-620.
Краткий осмотр (реферат): Ідентифікація ризиків у маркетинговій діяльності підприємства Зазначено, що єдиного підходу до сутнісного наповнення поняття «маркетинговий ризик» дотепер не сформовано. Трактуючи маркетинговий ризик слід розглядати маркетингову діяльність не стільки за її основними складовими, а застосовувати комплексний підхід, згідно якому маркетингові ризики характеризуються ймовірністю виникнення певних подій і їх наслідків, які ускладнюють або роблять неможливим досягнення цілей на окремих етапах маркетингової діяльності або цілком у сфері маркетингу. Відзначаючи необхідність ідентифікації ризиків у маркетинговій діяльності підприємств, розглянуто підходи до виокремлення класифікаційних груп ризиків. Дослідження показало, що уніфікованого переліку маркетингових ризиків, з якими зіштовхуються підприємства під час своєї діяльності, не існує. Види ризиків та інтенсивність їх впливу залежать від специфіки діяльності підприємства та обраної стратегії.
URI (Унифицированный идентификатор ресурса): http://repository.hneu.edu.ua/handle/123456789/30946
Располагается в коллекциях:Статті (МЛІ)

Файлы этого ресурса:
Файл Описание РазмерФормат 
Пасько, Агапов_Тези.pdf599,8 kBAdobe PDFПросмотреть/Открыть


Все ресурсы в архиве электронных ресурсов защищены авторским правом, все права сохранены.