Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://repository.hneu.edu.ua/handle/123456789/19713
Назва: Marketing plan as an important tool of the business development
Інші назви: Маркетинговий план як важливий інструмент розвитку бізнесу
Маркетинговый план как важный инструмент развития бизнеса
Автори: Myronova O. M.
Миронова О. М.
Миронова О. Н.
Теми: marketing
marketing activity
marketing plan
business
маркетинг
маркетингова діяльність
маркетинговий план
бізнес
маркетинговая деятельность
марктетинговый план
бизнес
Дата публікації: 2018
Бібліографічний опис: Myronova O. Marketing plan as an important tool of the business development / O. Myronova // Сучасні проблеми управління підприємствами: теорія та практика: матер. міжнар. наук.-практ. конф., м. Харків, 29-30 березня 2018 р. — Х.: Вид-во «НТМТ», 2018. — С. 30–31.
Короткий огляд (реферат): In the article the importance of the marketing activity at an enterprise is justified. The place of the marketing planning in the enterprise’s marketing activity is identified. The different approaches of defining essence of the marketing plan are analyzed. У тезах обґрунтовано важливість маркетингової діяльності на підприємстві. Визначено місце маркетингового планування в маркетинговій діяльності підприємства. Проаналізовано різні підходи до визначення сутності маркетингового плану. В тезисах обоснована важность маркетинговой деятельности на предприятии. Определено место маркетингового планирования в маркетинговой деятельности предприятия. Проанализированы подходы к определению сущности маркетингового плана.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://www.repository.hneu.edu.ua/handle/123456789/19713
Розташовується у зібраннях:Статті (МБ)

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Myronova.pdf264,65 kBAdobe PDFЕскіз
Переглянути/відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.