Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://repository.hneu.edu.ua/handle/123456789/19587
Назва: Робоча програма навчальної дисципліни "Організація маркетингових досліджень у сферах реклами та паблік рілейшнз" для студентів усіх спеціальностей усіх форм навчання
Автори: Бєлікова Ю. В.
Теми: маркетингові дослідження
реклама
паблік рілейшнз
фокус-група
опитування
Дата публікації: 2016
Видавництво: ХНЕУ ім. С. Кузнеця
Бібліографічний опис: Робоча програма навчальної дисципліни "Організація маркетингових досліджень у сферах реклами та Паблік Рілейшнз" для студентів усіх спеціальностей усіх форм навчання [Електронний ресурс] / укл. Ю.В. Бєлікова; Харківський національний економічний університет ім. С. Кузнеця. - Електрон. текстові дан. (527 КБ). - Х. : ХНЕУ ім. С. Кузнеця, 2016. - 43 с. - Загол. з титул. екрану.
Короткий огляд (реферат): Подано тематичний план навчальної дисципліни та її зміст за модулями й темами. Вміщено плани лекцій, практичних та семінарських занять, матеріали для закріплення знань (завдання для самостійної роботи, контрольні запитання), критерії оцінювання знань студентів, професійні компетентності, якими повинен володіти студент після вивчення дисципліни. Рекомендовано для студентів усіх спеціальностей.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://www.repository.hneu.edu.ua/handle/123456789/19587
Розташовується у зібраннях:Методичні матеріали (УСК)

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
2016-Бєлікова Ю.В..pdf597,44 kBAdobe PDFЕскіз
Переглянути/відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.