Please use this identifier to cite or link to this item: http://repository.hneu.edu.ua/handle/123456789/19587
Title: Робоча програма навчальної дисципліни "Організація маркетингових досліджень у сферах реклами та паблік рілейшнз" для студентів усіх спеціальностей усіх форм навчання
Authors: Бєлікова Ю. В.
Keywords: маркетингові дослідження
реклама
паблік рілейшнз
фокус-група
опитування
Issue Date: 2016
Publisher: ХНЕУ ім. С. Кузнеця
Citation: Робоча програма навчальної дисципліни "Організація маркетингових досліджень у сферах реклами та Паблік Рілейшнз" для студентів усіх спеціальностей усіх форм навчання [Електронний ресурс] / укл. Ю.В. Бєлікова; Харківський національний економічний університет ім. С. Кузнеця. - Електрон. текстові дан. (527 КБ). - Х. : ХНЕУ ім. С. Кузнеця, 2016. - 43 с. - Загол. з титул. екрану.
Abstract: Подано тематичний план навчальної дисципліни та її зміст за модулями й темами. Вміщено плани лекцій, практичних та семінарських занять, матеріали для закріплення знань (завдання для самостійної роботи, контрольні запитання), критерії оцінювання знань студентів, професійні компетентності, якими повинен володіти студент після вивчення дисципліни. Рекомендовано для студентів усіх спеціальностей.
URI: http://www.repository.hneu.edu.ua/handle/123456789/19587
Appears in Collections:Методичні матеріали (УСК)

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
2016-Бєлікова Ю.В..pdf597,44 kBAdobe PDFThumbnail
View/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.