Пожалуйста, используйте этот идентификатор, чтобы цитировать или ссылаться на этот ресурс: http://repository.hneu.edu.ua/handle/123456789/19587
Полная запись метаданных
Поле DCЗначениеЯзык
dc.contributor.authorБєлікова Ю. В.-
dc.date.accessioned2018-09-13T07:29:06Z-
dc.date.available2018-09-13T07:29:06Z-
dc.date.issued2016-
dc.identifier.citationРобоча програма навчальної дисципліни "Організація маркетингових досліджень у сферах реклами та Паблік Рілейшнз" для студентів усіх спеціальностей усіх форм навчання [Електронний ресурс] / укл. Ю.В. Бєлікова; Харківський національний економічний університет ім. С. Кузнеця. - Електрон. текстові дан. (527 КБ). - Х. : ХНЕУ ім. С. Кузнеця, 2016. - 43 с. - Загол. з титул. екрану.uk
dc.identifier.urihttp://www.repository.hneu.edu.ua/handle/123456789/19587-
dc.description.abstractПодано тематичний план навчальної дисципліни та її зміст за модулями й темами. Вміщено плани лекцій, практичних та семінарських занять, матеріали для закріплення знань (завдання для самостійної роботи, контрольні запитання), критерії оцінювання знань студентів, професійні компетентності, якими повинен володіти студент після вивчення дисципліни. Рекомендовано для студентів усіх спеціальностей.uk
dc.language.isouk_UAuk
dc.publisherХНЕУ ім. С. Кузнецяuk
dc.subjectмаркетингові дослідженняuk
dc.subjectрекламаuk
dc.subjectпаблік рілейшнзuk
dc.subjectфокус-групаuk
dc.subjectопитуванняuk
dc.titleРобоча програма навчальної дисципліни "Організація маркетингових досліджень у сферах реклами та паблік рілейшнз" для студентів усіх спеціальностей усіх форм навчанняuk
Располагается в коллекциях:Методичні матеріали (УСК)

Файлы этого ресурса:
Файл Описание РазмерФормат 
2016-Бєлікова Ю.В..pdf597,44 kBAdobe PDFЭскиз
Просмотреть/Открыть


Все ресурсы в архиве электронных ресурсов защищены авторским правом, все права сохранены.