Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://repository.hneu.edu.ua/handle/123456789/19391
Назва: Теоретичні аспекти використання бенчмаркінгу на міжнародних ринках
Автори: Птащенко О. В.
Небилиця О. А.
Брусніцина Д. Е.
Теми: бенчмаркінг
види бенчмаркінгу
етапи бенчмаркінгу
технологія управління
підприємство
Дата публікації: 2018
Бібліографічний опис: Птащенко О. В. Теоретичні аспекти використання бенчмаркінгу на міжнародних ринках / О. В. Птащенко, О. А. Небилиця, Д. Е. Брусніцина // Актуальні проблеми інноваційного розвитку кластерного підприємництва в Україні: зб. статей за матер. Всеукр. наук.-практ. конф., м. Київ, 29 березня 2018 р. – К.: Київський національний університет технологій та дизайну, 2018. – С. 371-374.
Короткий огляд (реферат): У статті узагальнено теоретичні підходи до визначення сутності поняття «бенчмаркінг». Виділено його основні види. Приведено за яких умов підприємство вибирає той чи інший вид бенчмаркінгу.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://www.repository.hneu.edu.ua/handle/123456789/19391
Розташовується у зібраннях:Статті (УСК)

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
371-374-Птащенко+Небилиця+Брусницина-П-4.pdf154,99 kBAdobe PDFЕскіз
Переглянути/відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.