Please use this identifier to cite or link to this item: http://repository.hneu.edu.ua/handle/123456789/19391
Title: Теоретичні аспекти використання бенчмаркінгу на міжнародних ринках
Authors: Птащенко О. В.
Небилиця О. А.
Брусніцина Д. Е.
Keywords: бенчмаркінг
види бенчмаркінгу
етапи бенчмаркінгу
технологія управління
підприємство
Issue Date: 2018
Citation: Птащенко О. В. Теоретичні аспекти використання бенчмаркінгу на міжнародних ринках / О. В. Птащенко, О. А. Небилиця, Д. Е. Брусніцина // Актуальні проблеми інноваційного розвитку кластерного підприємництва в Україні: зб. статей за матер. Всеукр. наук.-практ. конф., м. Київ, 29 березня 2018 р. – К.: Київський національний університет технологій та дизайну, 2018. – С. 371-374.
Abstract: У статті узагальнено теоретичні підходи до визначення сутності поняття «бенчмаркінг». Виділено його основні види. Приведено за яких умов підприємство вибирає той чи інший вид бенчмаркінгу.
URI: http://www.repository.hneu.edu.ua/handle/123456789/19391
Appears in Collections:Статті (УСК)

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
371-374-Птащенко+Небилиця+Брусницина-П-4.pdf154,99 kBAdobe PDFThumbnail
View/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.