Пожалуйста, используйте этот идентификатор, чтобы цитировать или ссылаться на этот ресурс: http://repository.hneu.edu.ua/handle/123456789/19391
Название: Теоретичні аспекти використання бенчмаркінгу на міжнародних ринках
Авторы: Птащенко О. В.
Небилиця О. А.
Брусніцина Д. Е.
Ключевые слова: бенчмаркінг
види бенчмаркінгу
етапи бенчмаркінгу
технологія управління
підприємство
Дата публикации: 2018
Библиографическое описание: Птащенко О. В. Теоретичні аспекти використання бенчмаркінгу на міжнародних ринках / О. В. Птащенко, О. А. Небилиця, Д. Е. Брусніцина // Актуальні проблеми інноваційного розвитку кластерного підприємництва в Україні: зб. статей за матер. Всеукр. наук.-практ. конф., м. Київ, 29 березня 2018 р. – К.: Київський національний університет технологій та дизайну, 2018. – С. 371-374.
Краткий осмотр (реферат): У статті узагальнено теоретичні підходи до визначення сутності поняття «бенчмаркінг». Виділено його основні види. Приведено за яких умов підприємство вибирає той чи інший вид бенчмаркінгу.
URI (Унифицированный идентификатор ресурса): http://www.repository.hneu.edu.ua/handle/123456789/19391
Располагается в коллекциях:Статті (УСК)

Файлы этого ресурса:
Файл Описание РазмерФормат 
371-374-Птащенко+Небилиця+Брусницина-П-4.pdf154,99 kBAdobe PDFЭскиз
Просмотреть/Открыть


Все ресурсы в архиве электронных ресурсов защищены авторским правом, все права сохранены.