Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://repository.hneu.edu.ua/handle/123456789/19223
Назва: Теоретичне підґрунтя формування технології самооцінки якості наукової активності ВНЗ
Автори: Берест М. М.
Дзеніс В. О.
Теми: наукова активність
технологія
самооцінка
рейтинг
функції
принципи
твердження
Дата публікації: 2017
Бібліографічний опис: Берест М. М. Теоретичне підґрунтя формування технології самооцінки якості наукової активності ВНЗ. [Електронний ресурс] / М. М. Берест, В. О. Дзеніс // Приазовський економічний вісник. ‒ 2017. ‒ №4(04). ‒ C. 75-79. - Режим доступу до ресурсу: http: // pev.kpu.zp.ua/vypusk-4-04
Короткий огляд (реферат): В дослідженні розглядаються теоретичні засади побудови технології самооцінки якості наукової активності вищих навчальних закладів. Узагальнено зміст поняття «самооцінка», сформульовано принципи та твердження, в рамках яких відбувається реалізація процесу самооцінки наукової діяльності ВНЗ. Виділено функції, що нею виконуються, та конкурентні переваги, які отримує навчальний заклад за умови впровадження ним рейтингової самооцінки. Узагальнено зміст поняття «технологія», розкрито зміст компонентів технології самооцінки якості наукової діяльності. Виокремлено вимоги, що висуваються до реалізації досліджуваної технології.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://www.repository.hneu.edu.ua/handle/123456789/19223
Розташовується у зібраннях:Статті (МСіФП)

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Дзеніс В.О._стаття.pdf310,96 kBAdobe PDFЕскіз
Переглянути/відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.