Пожалуйста, используйте этот идентификатор, чтобы цитировать или ссылаться на этот ресурс: http://repository.hneu.edu.ua/handle/123456789/19223
Название: Теоретичне підґрунтя формування технології самооцінки якості наукової активності ВНЗ
Авторы: Берест М. М.
Дзеніс В. О.
Ключевые слова: наукова активність
технологія
самооцінка
рейтинг
функції
принципи
твердження
Дата публикации: 2017
Библиографическое описание: Берест М. М. Теоретичне підґрунтя формування технології самооцінки якості наукової активності ВНЗ. [Електронний ресурс] / М. М. Берест, В. О. Дзеніс // Приазовський економічний вісник. ‒ 2017. ‒ №4(04). ‒ C. 75-79. - Режим доступу до ресурсу: http: // pev.kpu.zp.ua/vypusk-4-04
Краткий осмотр (реферат): В дослідженні розглядаються теоретичні засади побудови технології самооцінки якості наукової активності вищих навчальних закладів. Узагальнено зміст поняття «самооцінка», сформульовано принципи та твердження, в рамках яких відбувається реалізація процесу самооцінки наукової діяльності ВНЗ. Виділено функції, що нею виконуються, та конкурентні переваги, які отримує навчальний заклад за умови впровадження ним рейтингової самооцінки. Узагальнено зміст поняття «технологія», розкрито зміст компонентів технології самооцінки якості наукової діяльності. Виокремлено вимоги, що висуваються до реалізації досліджуваної технології.
URI (Унифицированный идентификатор ресурса): http://www.repository.hneu.edu.ua/handle/123456789/19223
Располагается в коллекциях:Статті (МСіФП)

Файлы этого ресурса:
Файл Описание РазмерФормат 
Дзеніс В.О._стаття.pdf310,96 kBAdobe PDFЭскиз
Просмотреть/Открыть


Все ресурсы в архиве электронных ресурсов защищены авторским правом, все права сохранены.