Please use this identifier to cite or link to this item: http://repository.hneu.edu.ua/handle/123456789/19223
Title: Теоретичне підґрунтя формування технології самооцінки якості наукової активності ВНЗ
Authors: Берест М. М.
Дзеніс В. О.
Keywords: наукова активність
технологія
самооцінка
рейтинг
функції
принципи
твердження
Issue Date: 2017
Citation: Берест М. М. Теоретичне підґрунтя формування технології самооцінки якості наукової активності ВНЗ. [Електронний ресурс] / М. М. Берест, В. О. Дзеніс // Приазовський економічний вісник. ‒ 2017. ‒ №4(04). ‒ C. 75-79. - Режим доступу до ресурсу: http: // pev.kpu.zp.ua/vypusk-4-04
Abstract: В дослідженні розглядаються теоретичні засади побудови технології самооцінки якості наукової активності вищих навчальних закладів. Узагальнено зміст поняття «самооцінка», сформульовано принципи та твердження, в рамках яких відбувається реалізація процесу самооцінки наукової діяльності ВНЗ. Виділено функції, що нею виконуються, та конкурентні переваги, які отримує навчальний заклад за умови впровадження ним рейтингової самооцінки. Узагальнено зміст поняття «технологія», розкрито зміст компонентів технології самооцінки якості наукової діяльності. Виокремлено вимоги, що висуваються до реалізації досліджуваної технології.
URI: http://www.repository.hneu.edu.ua/handle/123456789/19223
Appears in Collections:Статті (МСіФП)

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
Дзеніс В.О._стаття.pdf310,96 kBAdobe PDFThumbnail
View/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.