Поиск


Текущие фильтры:


Начать новый поиск
Добавить фильтры:

Используйте фильтры для уточнения результатов поиска.


Результаты 1-7 из 7.
  • назад
  • 1
  • дальше
Найденные ресурсы:
Дата выпускаНазваниеАвтор(ы)
2016Шляхи пiдвищення конкурентоспроможностi пiдприємствХудяк В. О.
2016Формування маркетингової стратегії в діяльності підприємстваСиволоб К. А.
2016Робоча програма навчальної дисципліни "Маркетинг" для студентів напряму підготовки 6.030504 "Економіка підприємства" всіх форм навчанняАфанасьєв М. В.; Котельникова Ю. М.
2016Концептуальні засади міжнародного маркетингуМішин О. Ю.; Мішина С. В.
2016Економічна сутність та закономірності формування маркетингового потенціалу підприємстваКоваль Т. О.; Пономаренко О. О.; Яхкінд В. П.; Коваль Т. А.; Пономаренко А. А.; Яхкинд В. П.; Koval T. O.; Ponomarenko O. O.; Yakhkind V. P.
2016Методичні засади оцінки стратегічних конкурентних позицій при формуванні маркетингового потенціалу підприємстваКоваль Т. О.; Яхкінд В. П.; Коваль Т. А.; Яхкинд В. П.; Koval T. O.; Yakhkind V. P.
2016Рекомендації як інструмент просування бізнес-стратегійСтепаненко В. О.; Степаненко В. А.; Stepanenko V. O.