Пожалуйста, используйте этот идентификатор, чтобы цитировать или ссылаться на этот ресурс: http://repository.hneu.edu.ua/handle/123456789/14044
Название: Формування маркетингової стратегії в діяльності підприємства
Авторы: Сиволоб К. А.
Ключевые слова: стратегія
маркетинг
прибуток
Дата публикации: 2016
Издательство: ХНЕУ ім. С. Кузнеця
Библиографическое описание: Сиволоб К.А. Формування маркетингової стратегії в діяльності підприємства / К.А. Сиволоб // Розвиток європейського простору очима молоді: економічні, соціальні та правові аспекти: матеріали Всеукр. наук.-практ. конф. молодих учених та студентів, м. Харків, 22 квітня 2016 року. – Х. : Вид-во «НТМТ», 2016 – С. 758 – 763.
Краткий осмотр (реферат): Розглядаються проблеми формування маркетингової стратегії підприємства. Робляться висновки про важливість визначення маркетингової стратегії в діяльності підприємства.
URI (Унифицированный идентификатор ресурса): http://www.repository.hneu.edu.ua/jspui/handle/123456789/14044
Располагается в коллекциях:Статті студентів (ЕПОБ)

Файлы этого ресурса:
Файл Описание РазмерФормат 
Сиволоб_тезисы.pdf239,62 kBAdobe PDFЭскиз
Просмотреть/Открыть


Все ресурсы в архиве электронных ресурсов защищены авторским правом, все права сохранены.