Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://repository.hneu.edu.ua/handle/123456789/18007
Назва: Маркетингові дослідження : робоча програма для студентів спеціальності 075 "Маркетинг" першого (бакалаврського) рівня
Інші назви: Маркетинговые исследования : рабочая программа для студентов специальности 075 "Маркетинг" первого (бакалаврского) уровня
Marketing Research : syllabus for Bachelor's (first) degree students of speciality 075 "Marketing"
Автори: Ус М. І.
Ус М. И.
Us M.
Теми: маркетинг
дослідження
гіпотеза
науковий підхід
інформація
напрями дослідження
вибірка
опитувальник
методи дослідження
опитування
ринок
поведінка споживачів
конкурентоспроможність
інтерв'юер
респондент
обробка даних
звіт
маркетинг
исследования
гипотеза
научный подход
информация
направления исследования
выборка
опросник
методы исследования
опросы
рынок
поведение потребителей
конкурентоспособность
интервьюер
респондент
обработка данных
отчет
marketing
research
hypothesis
scientific approach
information
areas of research
sampling
questionnaires
research methods
surveys
market
consumer behavior
competitiveness
interviewer
respondent
data processing
report
Дата публікації: 2017
Видавництво: ХНЕУ ім. С. Кузнеця
Бібліографічний опис: Маркетингові дослідження. Робоча програма для студ. спец. 075 "Маркетинг" першого (бакалаврського) рівня [Електронний ресурс] / укл. М. І. Ус; Харківський національний економічний університет ім. С. Кузнеця. - Електрон. текстові дан. (975 КБ). - Х. : ХНЕУ ім. С. Кузнеця, 2017. - 69 с. - Загол. з титул. екрану.
Короткий огляд (реферат): Подано тематичний план навчальної дисципліни та її зміст за модулями й темами. Вміщено плани лекцій і семінарських (практичних) занять, матеріал для закріплення знань (завдання для самостійної роботи, контрольні запитання), критерії оцінювання знань студентів. Рекомендовано для студентів спеціальності 075 "Маркетинг" першого (бакалаврського) рівня.
Представлен тематический план учебной дисциплины и ее содержание по модулям и темам. Помещены планы лекций и семинарских (практических) занятий, материал для закрепления знаний (задания для самостоятельной работы, контрольные вопросы), критерии оценки знаний студентов. Рекомендовано для студентов специальности 075 "Маркетинг" первого (бакалаврского) уровня.
The thematic plan of the academic discipline and its contents are presented according to the modules and themes. The plans for lectures and seminars (practical sessions), material for consolidation of knowledge (tasks for independent work, test questions), the criteria for assessment of students' knowledge are contained. For Bachelor's (first) degree students of speciality 075 "Marketing".
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://www.repository.hneu.edu.ua/jspui/handle/123456789/18007
Розташовується у зібраннях:Методичні матеріали (М)

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
2017-83-ЕВ Ус М І.pdf899,87 kBAdobe PDFЕскіз
Переглянути/відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.