Пожалуйста, используйте этот идентификатор, чтобы цитировать или ссылаться на этот ресурс: http://repository.hneu.edu.ua/handle/123456789/18007
Полная запись метаданных
Поле DCЗначениеЯзык
dc.contributor.authorУс М. І.-
dc.contributor.authorУс М. И.-
dc.contributor.authorUs M.-
dc.date.accessioned2017-12-13T12:50:37Z-
dc.date.available2017-12-13T12:50:37Z-
dc.date.issued2017-
dc.identifier.citationМаркетингові дослідження. Робоча програма для студ. спец. 075 "Маркетинг" першого (бакалаврського) рівня [Електронний ресурс] / укл. М. І. Ус; Харківський національний економічний університет ім. С. Кузнеця. - Електрон. текстові дан. (975 КБ). - Х. : ХНЕУ ім. С. Кузнеця, 2017. - 69 с. - Загол. з титул. екрану.en_US
dc.identifier.urihttp://www.repository.hneu.edu.ua/jspui/handle/123456789/18007-
dc.description.abstractПодано тематичний план навчальної дисципліни та її зміст за модулями й темами. Вміщено плани лекцій і семінарських (практичних) занять, матеріал для закріплення знань (завдання для самостійної роботи, контрольні запитання), критерії оцінювання знань студентів. Рекомендовано для студентів спеціальності 075 "Маркетинг" першого (бакалаврського) рівня.en_US
dc.description.abstractПредставлен тематический план учебной дисциплины и ее содержание по модулям и темам. Помещены планы лекций и семинарских (практических) занятий, материал для закрепления знаний (задания для самостоятельной работы, контрольные вопросы), критерии оценки знаний студентов. Рекомендовано для студентов специальности 075 "Маркетинг" первого (бакалаврского) уровня.en_US
dc.description.abstractThe thematic plan of the academic discipline and its contents are presented according to the modules and themes. The plans for lectures and seminars (practical sessions), material for consolidation of knowledge (tasks for independent work, test questions), the criteria for assessment of students' knowledge are contained. For Bachelor's (first) degree students of speciality 075 "Marketing".en_US
dc.language.isouken_US
dc.publisherХНЕУ ім. С. Кузнецяen_US
dc.subjectмаркетингen_US
dc.subjectдослідженняen_US
dc.subjectгіпотезаen_US
dc.subjectнауковий підхідen_US
dc.subjectінформаціяen_US
dc.subjectнапрями дослідженняen_US
dc.subjectвибіркаen_US
dc.subjectопитувальникen_US
dc.subjectметоди дослідженняen_US
dc.subjectопитуванняen_US
dc.subjectринокen_US
dc.subjectповедінка споживачівen_US
dc.subjectконкурентоспроможністьen_US
dc.subjectінтерв'юерen_US
dc.subjectреспондентen_US
dc.subjectобробка данихen_US
dc.subjectзвітen_US
dc.subjectмаркетингen_US
dc.subjectисследованияen_US
dc.subjectгипотезаen_US
dc.subjectнаучный подходen_US
dc.subjectинформацияen_US
dc.subjectнаправления исследованияen_US
dc.subjectвыборкаen_US
dc.subjectопросникen_US
dc.subjectметоды исследованияen_US
dc.subjectопросыen_US
dc.subjectрынокen_US
dc.subjectповедение потребителейen_US
dc.subjectконкурентоспособностьen_US
dc.subjectинтервьюерen_US
dc.subjectреспондентen_US
dc.subjectобработка данныхen_US
dc.subjectотчетen_US
dc.subjectmarketingen_US
dc.subjectresearchen_US
dc.subjecthypothesisen_US
dc.subjectscientific approachen_US
dc.subjectinformationen_US
dc.subjectareas of researchen_US
dc.subjectsamplingen_US
dc.subjectquestionnairesen_US
dc.subjectresearch methodsen_US
dc.subjectsurveysen_US
dc.subjectmarketen_US
dc.subjectconsumer behavioren_US
dc.subjectcompetitivenessen_US
dc.subjectintervieweren_US
dc.subjectrespondenten_US
dc.subjectdata processingen_US
dc.subjectreporten_US
dc.titleМаркетингові дослідження : робоча програма для студентів спеціальності 075 "Маркетинг" першого (бакалаврського) рівняen_US
dc.title.alternativeМаркетинговые исследования : рабочая программа для студентов специальности 075 "Маркетинг" первого (бакалаврского) уровняen_US
dc.title.alternativeMarketing Research : syllabus for Bachelor's (first) degree students of speciality 075 "Marketing"en_US
Располагается в коллекциях:Методичні матеріали (М)

Файлы этого ресурса:
Файл Описание РазмерФормат 
2017-83-ЕВ Ус М І.pdf899,87 kBAdobe PDFЭскиз
Просмотреть/Открыть


Все ресурсы в архиве электронных ресурсов защищены авторским правом, все права сохранены.