Please use this identifier to cite or link to this item: http://repository.hneu.edu.ua/handle/123456789/18007
Title: Маркетингові дослідження : робоча програма для студентів спеціальності 075 "Маркетинг" першого (бакалаврського) рівня
Other Titles: Маркетинговые исследования : рабочая программа для студентов специальности 075 "Маркетинг" первого (бакалаврского) уровня
Marketing Research : syllabus for Bachelor's (first) degree students of speciality 075 "Marketing"
Authors: Ус М. І.
Ус М. И.
Us M.
Keywords: маркетинг
дослідження
гіпотеза
науковий підхід
інформація
напрями дослідження
вибірка
опитувальник
методи дослідження
опитування
ринок
поведінка споживачів
конкурентоспроможність
інтерв'юер
респондент
обробка даних
звіт
маркетинг
исследования
гипотеза
научный подход
информация
направления исследования
выборка
опросник
методы исследования
опросы
рынок
поведение потребителей
конкурентоспособность
интервьюер
респондент
обработка данных
отчет
marketing
research
hypothesis
scientific approach
information
areas of research
sampling
questionnaires
research methods
surveys
market
consumer behavior
competitiveness
interviewer
respondent
data processing
report
Issue Date: 2017
Publisher: ХНЕУ ім. С. Кузнеця
Citation: Маркетингові дослідження. Робоча програма для студ. спец. 075 "Маркетинг" першого (бакалаврського) рівня [Електронний ресурс] / укл. М. І. Ус; Харківський національний економічний університет ім. С. Кузнеця. - Електрон. текстові дан. (975 КБ). - Х. : ХНЕУ ім. С. Кузнеця, 2017. - 69 с. - Загол. з титул. екрану.
Abstract: Подано тематичний план навчальної дисципліни та її зміст за модулями й темами. Вміщено плани лекцій і семінарських (практичних) занять, матеріал для закріплення знань (завдання для самостійної роботи, контрольні запитання), критерії оцінювання знань студентів. Рекомендовано для студентів спеціальності 075 "Маркетинг" першого (бакалаврського) рівня.
Представлен тематический план учебной дисциплины и ее содержание по модулям и темам. Помещены планы лекций и семинарских (практических) занятий, материал для закрепления знаний (задания для самостоятельной работы, контрольные вопросы), критерии оценки знаний студентов. Рекомендовано для студентов специальности 075 "Маркетинг" первого (бакалаврского) уровня.
The thematic plan of the academic discipline and its contents are presented according to the modules and themes. The plans for lectures and seminars (practical sessions), material for consolidation of knowledge (tasks for independent work, test questions), the criteria for assessment of students' knowledge are contained. For Bachelor's (first) degree students of speciality 075 "Marketing".
URI: http://www.repository.hneu.edu.ua/jspui/handle/123456789/18007
Appears in Collections:Методичні матеріали (М)

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
2017-83-ЕВ Ус М І.pdf899,87 kBAdobe PDFThumbnail
View/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.