Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://repository.hneu.edu.ua/handle/123456789/17740
Назва: Робоча програма навчальної дисципліни "Стратегічний маркетинг" для студентів спеціальності 8.03050701 "Маркетинг" усіх форм навчання
Інші назви: Рабочая программа учебной дисциплины "Стратегический маркетинг" для студентов специальности 8.03050701 "Маркетинг" всех форм обучения
Syllabus of the academic discipline "Strategic Marketing" for students of speciality 8.03050701 "Marketing" of all forms of study
Автори: Рубан В. В.
Рубан В. В.
Ruban V. V.
Теми: стратегічний маркетинг
сегментація ринку
конкуренція
потреби
ринок
стратегический маркетинг
сегментация рынка
конкуренция
потребности
рынок
strategic marketing
market segmentation
competition
demand
market
Дата публікації: 2016
Видавництво: ХНЕУ ім. С. Кузнеця
Бібліографічний опис: Робоча програма навчальної дисципліни "Стратегічний маркетинг" для студентів спеціальності 6.03050701 "Маркетинг" усіх форм навчання [Електронний ресурс] / укл. В.В. Рубан; Харківський національний економічний університет ім. С. Кузнеця. - Електрон. текстові дан. (578 КБ). - Х. : ХНЕУ ім. С. Кузнеця, 2016. - 44 с. - Загол. з титул. екрану.
Короткий огляд (реферат): Подано тематичний план навчальної дисципліни та її зміст за модулями й темами, вміщено плани лекцій і семінарських (практичних) занять, професійні компетентності, якими повинен володіти студент після вивчення дисципліни, літературу щодо вивчення програмного матеріалу дисципліни, наведено систему оцінювання знань студентів. Рекомендовано для студентів спеціальності 8.03050701 "Маркетинг" усіх форм навчання.
Представлен тематический план учебной дисциплины и ее содержание по модулям и темам, помещены планы лекций и семинарских (практических) занятий, профессиональные компетентности, которыми должен владеть студент после изучения дисциплины, литература по изучению программного материала дисциплины, приведена система оценки знаний студентов. Рекомендовано для студентов специальности 8.03050701 "Маркетинг" всех форм обучения.
The thematic plan of the academic discipline and its contents are presented according to the modules and themes. Plans of lectures and seminars (practical training), professional competences a student must have after studying the discipline, literature for studying the program material of the discipline, the system of evaluation of students' knowledge are given. Recommended for students of speciality 8.03050701 "Marketing" of all forms of study.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://www.repository.hneu.edu.ua/jspui/handle/123456789/17740
Розташовується у зібраннях:Методичні матеріали (М)

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
2016 - Рубан В.В..pdf622,77 kBAdobe PDFЕскіз
Переглянути/відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.