Please use this identifier to cite or link to this item: http://repository.hneu.edu.ua/handle/123456789/17740
Title: Робоча програма навчальної дисципліни "Стратегічний маркетинг" для студентів спеціальності 8.03050701 "Маркетинг" усіх форм навчання
Other Titles: Рабочая программа учебной дисциплины "Стратегический маркетинг" для студентов специальности 8.03050701 "Маркетинг" всех форм обучения
Syllabus of the academic discipline "Strategic Marketing" for students of speciality 8.03050701 "Marketing" of all forms of study
Authors: Рубан В. В.
Рубан В. В.
Ruban V. V.
Keywords: стратегічний маркетинг
сегментація ринку
конкуренція
потреби
ринок
стратегический маркетинг
сегментация рынка
конкуренция
потребности
рынок
strategic marketing
market segmentation
competition
demand
market
Issue Date: 2016
Publisher: ХНЕУ ім. С. Кузнеця
Citation: Робоча програма навчальної дисципліни "Стратегічний маркетинг" для студентів спеціальності 6.03050701 "Маркетинг" усіх форм навчання [Електронний ресурс] / укл. В.В. Рубан; Харківський національний економічний університет ім. С. Кузнеця. - Електрон. текстові дан. (578 КБ). - Х. : ХНЕУ ім. С. Кузнеця, 2016. - 44 с. - Загол. з титул. екрану.
Abstract: Подано тематичний план навчальної дисципліни та її зміст за модулями й темами, вміщено плани лекцій і семінарських (практичних) занять, професійні компетентності, якими повинен володіти студент після вивчення дисципліни, літературу щодо вивчення програмного матеріалу дисципліни, наведено систему оцінювання знань студентів. Рекомендовано для студентів спеціальності 8.03050701 "Маркетинг" усіх форм навчання.
Представлен тематический план учебной дисциплины и ее содержание по модулям и темам, помещены планы лекций и семинарских (практических) занятий, профессиональные компетентности, которыми должен владеть студент после изучения дисциплины, литература по изучению программного материала дисциплины, приведена система оценки знаний студентов. Рекомендовано для студентов специальности 8.03050701 "Маркетинг" всех форм обучения.
The thematic plan of the academic discipline and its contents are presented according to the modules and themes. Plans of lectures and seminars (practical training), professional competences a student must have after studying the discipline, literature for studying the program material of the discipline, the system of evaluation of students' knowledge are given. Recommended for students of speciality 8.03050701 "Marketing" of all forms of study.
URI: http://www.repository.hneu.edu.ua/jspui/handle/123456789/17740
Appears in Collections:Методичні матеріали (М)

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
2016 - Рубан В.В..pdf622,77 kBAdobe PDFThumbnail
View/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.