Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://repository.hneu.edu.ua/handle/123456789/17042
Назва: Ребрендинг як напрям активної маркетингової стратегії туристичного підприємства
Інші назви: Ребрендинг как направление активной маркетинговой стратегии туристического предприятия
Rebranding as a direction of an active marketing strategy of a tourist enterprise
Автори: Алдошина М. В.
Aldoshyna M. V.
Теми: Ребрендинг
ринкове позиціонування
комунікаційна стратегія
рестайлінг
рыночное позиционирование
коммуникационная стратегия
рестайлинг
Rebranding
market positioning
communication strategy
restyling
Дата публікації: 2017
Бібліографічний опис: Алдошина М. В. Ребрендинг як напрям активної маркетингової стратегії туристичного підприємства / М. В. Алдошина // Сучасні проблеми управління підприємствами: теорія та практика : міжнар. наук.-практ. конфер., 30-31 бер. 2017 р. – Х., 2017. – С. 294-296. (електронне видання).
Короткий огляд (реферат): У статті розглянуті основні аспекти проведення ребредингу для туристичних підприємств. Визначено причини які є приводом для реалізації перетворень. Розглянуто основні стратегічні напрямки проведення ребредингу.
В статье рассмотрены основные аспекты проведения ребредингу для туристических предприятий. Определены причины которые являются поводом для реализации преобразований. Рассмотрены основные стратегические направления проведения ребрединга.
The article deals with the main aspects of re-branding for tourism enterprises. The reasons that are determine the implementation are кeviewed. The main strategic directions of rebranding are considered.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://www.repository.hneu.edu.ua/jspui/handle/123456789/17042
Розташовується у зібраннях:Статті (Т)

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Алдошина.pdf259,68 kBAdobe PDFЕскіз
Переглянути/відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.