Please use this identifier to cite or link to this item: http://repository.hneu.edu.ua/handle/123456789/17042
Title: Ребрендинг як напрям активної маркетингової стратегії туристичного підприємства
Other Titles: Ребрендинг как направление активной маркетинговой стратегии туристического предприятия
Rebranding as a direction of an active marketing strategy of a tourist enterprise
Authors: Алдошина М. В.
Aldoshyna M. V.
Keywords: Ребрендинг
ринкове позиціонування
комунікаційна стратегія
рестайлінг
рыночное позиционирование
коммуникационная стратегия
рестайлинг
Rebranding
market positioning
communication strategy
restyling
Issue Date: 2017
Citation: Алдошина М. В. Ребрендинг як напрям активної маркетингової стратегії туристичного підприємства / М. В. Алдошина // Сучасні проблеми управління підприємствами: теорія та практика : міжнар. наук.-практ. конфер., 30-31 бер. 2017 р. – Х., 2017. – С. 294-296. (електронне видання).
Abstract: У статті розглянуті основні аспекти проведення ребредингу для туристичних підприємств. Визначено причини які є приводом для реалізації перетворень. Розглянуто основні стратегічні напрямки проведення ребредингу.
В статье рассмотрены основные аспекты проведения ребредингу для туристических предприятий. Определены причины которые являются поводом для реализации преобразований. Рассмотрены основные стратегические направления проведения ребрединга.
The article deals with the main aspects of re-branding for tourism enterprises. The reasons that are determine the implementation are кeviewed. The main strategic directions of rebranding are considered.
URI: http://www.repository.hneu.edu.ua/jspui/handle/123456789/17042
Appears in Collections:Статті (Т)

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
Алдошина.pdf259,68 kBAdobe PDFThumbnail
View/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.