Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://repository.hneu.edu.ua/handle/123456789/16683
Назва: Реклама как маркетинговый инструмент развития предприятий
Автори: Осьмачко С. А.
Теми: коммуникация
маркетинг
реклама
эффективность
Дата публікації: 2017
Видавництво: ФОП Панов А. М.
Бібліографічний опис: Осьмачко С.А.. Реклама как маркетинговый инструмент развития предприятий./ С.А. Осьмачко // Матеріали міжнародної науково-практичної конференції. “Сучасні проблеми управління підприємствами: теорія та практика.”. Харків: Видавець ФОП Панов А.М. – 2017. – C.192-195.
Короткий огляд (реферат): В статье описываются новые реалии в производстве и сбыте продукции, которые привели к поиску новых средств рекламной деятельности, в частности, промышленность, конкурируя с частным сектором,вышла на рынок и в борьбе за потребителя прибегла к рекламе.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://www.repository.hneu.edu.ua/jspui/handle/123456789/16683
Розташовується у зібраннях:Статті (ПІФП)



Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.