Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://repository.hneu.edu.ua/handle/123456789/16245
Назва: Просування бренда в соціальних мережах за допомогою моделей SMM і SMO
Інші назви: Продвижение бренда в социальных сетях с помощью моделей SMM и SMO
Promotion of brand in social networks with SMM and SMO models
Автори: Птащенко О. В.
Кузьменко А. О.
Акулова К. І.
Птащенко Е. В.
Ptashchenko O. V.
Теми: Інтернет - маркетинг
соціальні мережі
бренд
маркетинг у соціальних мережах
SMM
SMO
Интернет - маркетинг
социальные сети
бренд
маркетинг в социальных сетях
Internet - marketing
social media
brand
marketing in social networks
Дата публікації: 2016
Видавництво: ХНТУ
Бібліографічний опис: Птащенко О. В. Просування бренда в соціальних мережах за допомогою моделей SMM і SMO / О. В. Птащенко, А .О. Кузьменко, К. І. Акулова // Соціально-економічний розвиток регіонів в контексті міжнародної інтеграції : науковий журнал. – Херсон: ХНТУ, 2016. - №22 (11) 2016. – С. 63-67.
Короткий огляд (реферат): Впровадження комплексу Інтернет-маркетингу дозволяє сучасним українським підприємствам автоматизувати процес взаємодії з клієнтами, надаючи індивідуальне обслуговування в зручний час, ефективно організувати зворотний зв'язок, оперативно отримувати маркетингову інформацію і на цій основі приймати ефективні, обґрунтовані маркетингові рішення, проводити високоефективні рекламні кампанії. Отже використання новітніх технологій Інтернет-маркетингу сприяє підвищенню конкурентоспроможності підприємства, а для деяких ринків з часом може стати бар’єром виходу на ринок. У статті розглянуті основні моделі просування бренду в Інтернет - маркетингу, а саме через соціальні мережі. Були дані визначення поняттям Social media marketing (SММ) і Social Media Optimization (SMO). Визначені їх основні переваги та недоліки.
Внедрение комплекса Интернет-маркетинга позволяет современным украинским предприятиям автоматизировать процесс взаимодействия с клиентами, предоставляя индивидуальное обслуживание в удобное время, эффективно организовать обратную связь, оперативно получать маркетинговую информацию и на этой основе принимать эффективные, обоснованные маркетинговые решения, проводить высокоэффективные рекламные кампании. Таким образом использование новейших технологий Интернет-маркетинга способствует повышению конкурентоспособности предприятия, а для некоторых рынков со временем может стать барьером выхода на рынок. В статье рассмотрены основные модели продвижения бренда в Интернет - маркетинге, а именно через социальные сети. Были даны определения понятиям Social media marketing (SММ) и Social Media Optimization (SMO). Определены их основные преимущества и недостатки.
The implementation of complex Internet marketing allows modern Ukrainian companies to automate the process of interaction with customers, providing personalized service at a convenient time to effectively organize feedback promptly receive marketing information and on this basis to make effective, informed marketing decisions, conduct highly effective advertising campaigns. Thus the use of new technologies Internet marketing improves the competitiveness of enterprises, while some markets may eventually become a barrier to market. In the article the basic models of brand promotion on the Internet - marketing, namely through social networks. Were given the definition of the concept Social media marketing (SMM) and Social Media Optimization (SMO). Identified their main advantages and disadvantages.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://www.repository.hneu.edu.ua/jspui/handle/123456789/16245
Розташовується у зібраннях:Статті (М)

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Птащенко_Стаття3.pdf464,26 kBAdobe PDFЕскіз
Переглянути/відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.