Please use this identifier to cite or link to this item: http://repository.hneu.edu.ua/handle/123456789/16245
Title: Просування бренда в соціальних мережах за допомогою моделей SMM і SMO
Other Titles: Продвижение бренда в социальных сетях с помощью моделей SMM и SMO
Promotion of brand in social networks with SMM and SMO models
Authors: Птащенко О. В.
Кузьменко А. О.
Акулова К. І.
Птащенко Е. В.
Ptashchenko O. V.
Keywords: Інтернет - маркетинг
соціальні мережі
бренд
маркетинг у соціальних мережах
SMM
SMO
Интернет - маркетинг
социальные сети
бренд
маркетинг в социальных сетях
Internet - marketing
social media
brand
marketing in social networks
Issue Date: 2016
Publisher: ХНТУ
Citation: Птащенко О. В. Просування бренда в соціальних мережах за допомогою моделей SMM і SMO / О. В. Птащенко, А .О. Кузьменко, К. І. Акулова // Соціально-економічний розвиток регіонів в контексті міжнародної інтеграції : науковий журнал. – Херсон: ХНТУ, 2016. - №22 (11) 2016. – С. 63-67.
Abstract: Впровадження комплексу Інтернет-маркетингу дозволяє сучасним українським підприємствам автоматизувати процес взаємодії з клієнтами, надаючи індивідуальне обслуговування в зручний час, ефективно організувати зворотний зв'язок, оперативно отримувати маркетингову інформацію і на цій основі приймати ефективні, обґрунтовані маркетингові рішення, проводити високоефективні рекламні кампанії. Отже використання новітніх технологій Інтернет-маркетингу сприяє підвищенню конкурентоспроможності підприємства, а для деяких ринків з часом може стати бар’єром виходу на ринок. У статті розглянуті основні моделі просування бренду в Інтернет - маркетингу, а саме через соціальні мережі. Були дані визначення поняттям Social media marketing (SММ) і Social Media Optimization (SMO). Визначені їх основні переваги та недоліки.
Внедрение комплекса Интернет-маркетинга позволяет современным украинским предприятиям автоматизировать процесс взаимодействия с клиентами, предоставляя индивидуальное обслуживание в удобное время, эффективно организовать обратную связь, оперативно получать маркетинговую информацию и на этой основе принимать эффективные, обоснованные маркетинговые решения, проводить высокоэффективные рекламные кампании. Таким образом использование новейших технологий Интернет-маркетинга способствует повышению конкурентоспособности предприятия, а для некоторых рынков со временем может стать барьером выхода на рынок. В статье рассмотрены основные модели продвижения бренда в Интернет - маркетинге, а именно через социальные сети. Были даны определения понятиям Social media marketing (SММ) и Social Media Optimization (SMO). Определены их основные преимущества и недостатки.
The implementation of complex Internet marketing allows modern Ukrainian companies to automate the process of interaction with customers, providing personalized service at a convenient time to effectively organize feedback promptly receive marketing information and on this basis to make effective, informed marketing decisions, conduct highly effective advertising campaigns. Thus the use of new technologies Internet marketing improves the competitiveness of enterprises, while some markets may eventually become a barrier to market. In the article the basic models of brand promotion on the Internet - marketing, namely through social networks. Were given the definition of the concept Social media marketing (SMM) and Social Media Optimization (SMO). Identified their main advantages and disadvantages.
URI: http://www.repository.hneu.edu.ua/jspui/handle/123456789/16245
Appears in Collections:Статті (М)

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
Птащенко_Стаття3.pdf464,26 kBAdobe PDFThumbnail
View/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.