Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://repository.hneu.edu.ua/handle/123456789/16162
Назва: Особливості впровадження системи управління партнерськими відносинами на підприємстві
Інші назви: Особенности внедрения системы управления партнерскими отношениями на предприятии
Features management system implementation partnerships in the enterprise
Автори: Андрющенко Т. Ю.
Бережна О. Б.
Бережная Е. Б.
Andriushchenko T. Y.
Berezhna O. B.
Теми: маркетинг партнерських відносин
стейкхолдери
система управління взаємовідносинами зі стейкхолдерами
факторинг
системи підтримки прийняття рішень
маркетинг партнерских отношений
система управления взаимоотношениями со стейкхолдерами
факторинг
системы поддержки принятия решений
relationship marketing
relationship management with stakeholders
factoring
decision support systems
Дата публікації: 2015
Бібліографічний опис: Андрющенко Т. Ю. Особливості впровадження системи управління партнерськими відносинами на підприємстві / Т. Ю. Андрющенко, О. Б. Бережна // Системи обробки інформації : проблеми і перспективи розвитку ІТ-індустрії. – Х.: Вид-во Харк. ун-т Повітряних Сил ім. Івана Кожедуба, 2015. - Вип. № 4 (129). - С. 122-126.
Короткий огляд (реферат): В сучасному конкурентному середовищі теорії управління партнерськими відносинами з постачальниками набувають все більшого значення. Управління партнерськими відносинами може надати підприємству перевагу перед конкурентами, тому визначення засобів для керування та створення умов для лояльних партнерських відносин стає нагальною потребою.
В современной экономически-конкурентной среде теории управления партнерскими отношениями с поставщиками приобретают все большее значение. Управление партнерскими отношениями может оказать предприятию преимущество перед конкурентами. Поэтому поиском средств для управления и создания условий для лояльных партнерских отношений является актуальным.
In today's competitive environment, cost control theory partnerships with suppliers is becoming increasingly important. Management partnerships may provide the company a competitive advantage. Therefore, more and more leadership thinks of search tools for managing and creating conditions for loyal partnerships.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://www.repository.hneu.edu.ua/jspui/handle/123456789/16162
Розташовується у зібраннях:Статті (КСіТ)

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
стат_я_Андрющенко,_Бережная_2015.pdf565,51 kBAdobe PDFЕскіз
Переглянути/відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.