Please use this identifier to cite or link to this item: http://repository.hneu.edu.ua/handle/123456789/16162
Title: Особливості впровадження системи управління партнерськими відносинами на підприємстві
Other Titles: Особенности внедрения системы управления партнерскими отношениями на предприятии
Features management system implementation partnerships in the enterprise
Authors: Андрющенко Т. Ю.
Бережна О. Б.
Бережная Е. Б.
Andriushchenko T. Y.
Berezhna O. B.
Keywords: маркетинг партнерських відносин
стейкхолдери
система управління взаємовідносинами зі стейкхолдерами
факторинг
системи підтримки прийняття рішень
маркетинг партнерских отношений
система управления взаимоотношениями со стейкхолдерами
факторинг
системы поддержки принятия решений
relationship marketing
relationship management with stakeholders
factoring
decision support systems
Issue Date: 2015
Citation: Андрющенко Т. Ю. Особливості впровадження системи управління партнерськими відносинами на підприємстві / Т. Ю. Андрющенко, О. Б. Бережна // Системи обробки інформації : проблеми і перспективи розвитку ІТ-індустрії. – Х.: Вид-во Харк. ун-т Повітряних Сил ім. Івана Кожедуба, 2015. - Вип. № 4 (129). - С. 122-126.
Abstract: В сучасному конкурентному середовищі теорії управління партнерськими відносинами з постачальниками набувають все більшого значення. Управління партнерськими відносинами може надати підприємству перевагу перед конкурентами, тому визначення засобів для керування та створення умов для лояльних партнерських відносин стає нагальною потребою.
В современной экономически-конкурентной среде теории управления партнерскими отношениями с поставщиками приобретают все большее значение. Управление партнерскими отношениями может оказать предприятию преимущество перед конкурентами. Поэтому поиском средств для управления и создания условий для лояльных партнерских отношений является актуальным.
In today's competitive environment, cost control theory partnerships with suppliers is becoming increasingly important. Management partnerships may provide the company a competitive advantage. Therefore, more and more leadership thinks of search tools for managing and creating conditions for loyal partnerships.
URI: http://www.repository.hneu.edu.ua/jspui/handle/123456789/16162
Appears in Collections:Статті (КСіТ)

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
стат_я_Андрющенко,_Бережная_2015.pdf565,51 kBAdobe PDFThumbnail
View/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.