Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://repository.hneu.edu.ua/handle/123456789/1463
Назва: Соціальні мережі як засіб впливу на взаємовідносини з клієнтами
Інші назви: Социальные сети, как средство воздействия на взаимоотношения с клиентами
Social networking as a means of influence for customer relations
Автори: Ушакова І. О.
Ушакова И. А.
Ushakova I. O.
Теми: соціальні мережі
клієнт
управління взаємовідносинами з клієнтами
соціальний CRM
социальные сети
клиент
управления взаимоотношениями с клиентами
социальный CRM
social networks
customer
customer relationship management
social CRM
Дата публікації: 2012
Видавництво: Харк. ун-т Повітр. Сил ім. Івана Кожедуба
Бібліографічний опис: Ушакова І. О. Соціальні мережі як засіб впливу на взаємовідносини з клієнтами /І. О. Ушакова // Системи обробки інформації: зб. наук. праць. / М-во оборони України, Харк. ун-т Повітр. Сил ім. Івана Кожедуба. – 2012. - Вип. 8 (106) : Проблеми і перспективи розвитку IT-індустрії. – С. 54-58
Короткий огляд (реферат): Розглянуті і проаналізовані основні віхи становлення та класифікація соціальних мереж. Дано порівняння соціальних мереж та традиційних систем управління з клієнтами. Визначені переваги соціальних мереж для управління клієнтськими відносинами. Обґрунтований основний напрямок розвитку взаємовідносин з клієнтами через соціальний CRM.
Рассмотрены и проанализированы основные вехи становления и классификация социальных сетей. Дано сравнение социальных сетей и традиционных систем управления с клиентами. Определенные преимущества социальных сетей для управления клиентскими отношениями.. Обоснованный основное направление развития взаимоотношений с клиентами через социальный CRM.
Reviewed and analyzed milestones of formation and classification of social networks. The comparison of social networks and traditional systems of customers. There are benefits of social networks for customer relationship management .. The basic directions of development of relationships with customers through social CRM.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://www.repository.hneu.edu.ua/jspui/handle/123456789/1463
ISSN: 1681-7710
Розташовується у зібраннях:Статті (ІС)



Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.