Пожалуйста, используйте этот идентификатор, чтобы цитировать или ссылаться на этот ресурс: http://repository.hneu.edu.ua/handle/123456789/1463
Полная запись метаданных
Поле DCЗначениеЯзык
dc.contributor.authorУшакова І. О.-
dc.contributor.authorУшакова И. А.-
dc.contributor.authorUshakova I. O.-
dc.date.accessioned2012-12-17T09:07:46Z-
dc.date.available2012-12-17T09:07:46Z-
dc.date.issued2012-
dc.identifier.citationУшакова І. О. Соціальні мережі як засіб впливу на взаємовідносини з клієнтами /І. О. Ушакова // Системи обробки інформації: зб. наук. праць. / М-во оборони України, Харк. ун-т Повітр. Сил ім. Івана Кожедуба. – 2012. - Вип. 8 (106) : Проблеми і перспективи розвитку IT-індустрії. – С. 54-58en_US
dc.identifier.issn1681-7710-
dc.identifier.urihttp://www.repository.hneu.edu.ua/jspui/handle/123456789/1463-
dc.description.abstractРозглянуті і проаналізовані основні віхи становлення та класифікація соціальних мереж. Дано порівняння соціальних мереж та традиційних систем управління з клієнтами. Визначені переваги соціальних мереж для управління клієнтськими відносинами. Обґрунтований основний напрямок розвитку взаємовідносин з клієнтами через соціальний CRM.en_US
dc.description.abstractРассмотрены и проанализированы основные вехи становления и классификация социальных сетей. Дано сравнение социальных сетей и традиционных систем управления с клиентами. Определенные преимущества социальных сетей для управления клиентскими отношениями.. Обоснованный основное направление развития взаимоотношений с клиентами через социальный CRM.en_US
dc.description.abstractReviewed and analyzed milestones of formation and classification of social networks. The comparison of social networks and traditional systems of customers. There are benefits of social networks for customer relationship management .. The basic directions of development of relationships with customers through social CRM.en_US
dc.language.isouken_US
dc.publisherХарк. ун-т Повітр. Сил ім. Івана Кожедубаen_US
dc.subjectсоціальні мережіen_US
dc.subjectклієнтen_US
dc.subjectуправління взаємовідносинами з клієнтамиen_US
dc.subjectсоціальний CRMen_US
dc.subjectсоциальные сетиen_US
dc.subjectклиентen_US
dc.subjectуправления взаимоотношениями с клиентамиen_US
dc.subjectсоциальный CRMen_US
dc.subjectsocial networksen_US
dc.subjectcustomeren_US
dc.subjectcustomer relationship managementen_US
dc.subjectsocial CRMen_US
dc.titleСоціальні мережі як засіб впливу на взаємовідносини з клієнтамиen_US
dc.title.alternativeСоциальные сети, как средство воздействия на взаимоотношения с клиентамиen_US
dc.title.alternativeSocial networking as a means of influence for customer relationsen_US
dc.typeArticleen_US
dc.subject.udc004.91en_US
Располагается в коллекциях:Статті (ІС)



Все ресурсы в архиве электронных ресурсов защищены авторским правом, все права сохранены.