Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://repository.hneu.edu.ua/handle/123456789/14194
Назва: Program of discipline “Marketing” for students speciality “Management of organizations” all forms of learning
Інші назви: Робоча програма навчальної дисципліни “Маркетинг” для студентів спеціалізації «Менеджмент організацій» усіх форм навчання (англ. мовою)
Рабочая программа учебной дисциплины «Маркетинг» для студентов специализации "Менеджмент организации" всех форм обучения (англ. яз.)
Автори: Myronova O. M.
Naypak D. V.
Миронова О. М.
Найпак Д. В.
Миронова О. Н.
Теми: marketing
marketing-mix
product policy
pricing policy
promotion policy
communication policy
marketing plan
маркетинг
маркетинг-мікс
товарна політика
цінова політика
політика просування
комунікаційна політика
маркетинговий план
маркетинг-микс
товарная политика
ценовая политика
политика продвижения
коммуникационная политика
маркетинговый план
Дата публікації: 2011
Видавництво: Видавництво ХНЕУ
Бібліографічний опис: Myronova O. M., Naypak D. V. Program of discipline “Marketing” for students speciality “Management of organizations” all forms of learning / Compiled by O. Myronova, D. Naypak. – Kharkiv: Publishing House of KhNUE, 2011. – 37 p. (English)
Короткий огляд (реферат): There is a plan of educational discipline "Marketing" by modules and themes. Programe contains plans for lectures and seminars (practical) lessons, provides guidance to the individual educational and research objectives, questions for independent training, the criteria for estimating students' knowledge. Recommended for students of "Management".
Подано тематичний план навчальної дисципліни „Маркетинг” за модулями та темами, вміщено плани лекцій і семінарських (практичних) занять, наведено методичні рекомендації до виконання індивідуального навчально-дослідного завдання, запитання для самостійної роботи, критерії оцінювання знань студентів. Рекомендовано для студентів спеціальності «Менеджмент організацій».
Приведен тематический план учебной дисциплины «Маркетинг» по модулям и темам, содержит планы лекций и семинарских (практических) занятий, приведены методические рекомендации для выполнения индивидуального научно-исследовательского задания, вопросов для самостоятельной работы, критерии оценивания знаний студентов. Рекомендовано для студентов специальности "Менеджмент организаций".
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://www.repository.hneu.edu.ua/jspui/handle/123456789/14194
Розташовується у зібраннях:Методичні матеріали (МБ)

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
РАБОЧАЯ ПРОГРАММА НАЙПАК МИРОНОВА.pdf386,11 kBAdobe PDFЕскіз
Переглянути/відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.