Please use this identifier to cite or link to this item: http://repository.hneu.edu.ua/handle/123456789/14194
Title: Program of discipline “Marketing” for students speciality “Management of organizations” all forms of learning
Other Titles: Робоча програма навчальної дисципліни “Маркетинг” для студентів спеціалізації «Менеджмент організацій» усіх форм навчання (англ. мовою)
Рабочая программа учебной дисциплины «Маркетинг» для студентов специализации "Менеджмент организации" всех форм обучения (англ. яз.)
Authors: Myronova O. M.
Naypak D. V.
Миронова О. М.
Найпак Д. В.
Миронова О. Н.
Keywords: marketing
marketing-mix
product policy
pricing policy
promotion policy
communication policy
marketing plan
маркетинг
маркетинг-мікс
товарна політика
цінова політика
політика просування
комунікаційна політика
маркетинговий план
маркетинг-микс
товарная политика
ценовая политика
политика продвижения
коммуникационная политика
маркетинговый план
Issue Date: 2011
Publisher: Видавництво ХНЕУ
Citation: Myronova O. M., Naypak D. V. Program of discipline “Marketing” for students speciality “Management of organizations” all forms of learning / Compiled by O. Myronova, D. Naypak. – Kharkiv: Publishing House of KhNUE, 2011. – 37 p. (English)
Abstract: There is a plan of educational discipline "Marketing" by modules and themes. Programe contains plans for lectures and seminars (practical) lessons, provides guidance to the individual educational and research objectives, questions for independent training, the criteria for estimating students' knowledge. Recommended for students of "Management".
Подано тематичний план навчальної дисципліни „Маркетинг” за модулями та темами, вміщено плани лекцій і семінарських (практичних) занять, наведено методичні рекомендації до виконання індивідуального навчально-дослідного завдання, запитання для самостійної роботи, критерії оцінювання знань студентів. Рекомендовано для студентів спеціальності «Менеджмент організацій».
Приведен тематический план учебной дисциплины «Маркетинг» по модулям и темам, содержит планы лекций и семинарских (практических) занятий, приведены методические рекомендации для выполнения индивидуального научно-исследовательского задания, вопросов для самостоятельной работы, критерии оценивания знаний студентов. Рекомендовано для студентов специальности "Менеджмент организаций".
URI: http://www.repository.hneu.edu.ua/jspui/handle/123456789/14194
Appears in Collections:Методичні матеріали (МБ)

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
РАБОЧАЯ ПРОГРАММА НАЙПАК МИРОНОВА.pdf386,11 kBAdobe PDFThumbnail
View/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.