Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://repository.hneu.edu.ua/handle/123456789/13210
Назва: Model of use serious games and simulations in education: methodological approach
Інші назви: Модель використання серйозних ігор та симуляцій у навчанні: методичний підхід
Модель использования серьезных игр и симуляций в образовании: методический подход
Автори: Zolotaryova I. О.
Plokha O. B.
Золотарьова І. О.
Плоха О. Б.
Теми: serious game
information technology
business simulation
model
educational process
gamification
learning objectives
organization of training
серйозна гра
бізнес-симуляція
моделі
гейміфікація
цілі навчання
інформаційні технології
організація навчання
ігровий процес
процес навчання
серьезная игра
бизнес-симуляция
модели
Дата публікації: 2016
Бібліографічний опис: Zolotaryova I. О. Model of use serious games and simulations in education: methodological approach / I. О. Zolotaryova, O. В. Plokha // Системи обробки інформації. – 2016. – Вип. 4 (141), –С. 165–168.
Короткий огляд (реферат): Работа посвящена дальнейшему развитию методологии серьезных игр. Для обеспечения эффективности серьезных игр рассмотрен вопрос о нахождении баланса между созданием игровым компонентом и приобретением результатов обучения. Для достижения такого баланса предложил концептуальную модель использования серьезных игр и моделирования в обучении.
Робота присвячена подальшому розвитку методології серйозних ігор. Для забезпечення ефективності серйозних ігор розглянуто питання щодо знаходження балансу між грою та отриманням результатів навчання. Для досягнення такого балансу запропоновано концептуальну модель використання серйозних ігор і симуляцій в навчанні.
The paper is devoted to the further development of the methodology of serious games. To ensure the effectiveness of serious games is necessary to consider the problem of finding a balance between the creation of "learning fun” acquisition of learning outcomes. To achieve this balance is offered the conceptual model of use serious games and simulations in learning. In accordance with the proposed model, a serious game have to comply with the requirements, which are combined in the following groups: information technology, organization of training, gameplay, learning process.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://www.repository.hneu.edu.ua/jspui/handle/123456789/13210
Розташовується у зібраннях:Статті (ІС)

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Золотарева 165-168 (4).pdf241,79 kBAdobe PDFЕскіз
Переглянути/відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.