Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://repository.hneu.edu.ua/handle/123456789/11311
Назва: Формування і реалізація стратегії ділового спілкування підприємства із закордонними партнерами
Інші назви: Формирование и реализация стратегии делового общения предприятия с зарубежными партнерами
Forming and realization of strategy of business commonunication of enterprise is with foreign partners
Автори: Мельник К. В.
Мельник Е. В.
Melnyk К. V.
Теми: ділове спілкування
переговорний процес
стратегія
розвиток
оцінка
управління
аналіз
ефективність
деловое общение
переговорный процесс
стратегия
развитие
оценка
управление
анализ
эффективность
business commonunication
voice process
strategy
development
estimation
management
Дата публікації: 2016
Видавництво: ХНЕУ ім. С. Кузнеця
Бібліографічний опис: Мельник К. В. Формування і реалізація стратегії ділового спілкування підприємства із закордонними партнерами : дипломна робота на здобуття освітньо-кваліфікаційного рівня магістра: спец. 8.03050301 «Міжнародна економіка» / К. В. Мельник. – Х.: ХНЕУ ім. С. Кузнеця, 2016.
Короткий огляд (реферат): В дипломній роботі предметом дослідження є теоретико-методичне забезпечення формування та реалізації стратегії ділового спілкування підприємства із закордонними партнерами. На основі проведеного аналізу фінансово-господарської та зовнішньоекономічної діяльності ДП «Завод хімічних реактивів» розроблено рекомендації розробити рекомендації щодо формування та реалізації стратегії спілкування підприємства із закордонними партнерами з урахуванням зовнішніх факторів впливу та його міжнародної конкурентної позиції
В дипломній роботі предметом дослідження є теоретико-методичне забезпечення формування та реалізації стратегії ділового спілкування підприємства із закордонними партнерами. На основі проведеного аналізу фінансово-господарської та зовнішньоекономічної діяльності ДП «Завод хімічних реактивів» розроблено рекомендації розробити рекомендації щодо формування та реалізації стратегії спілкування підприємства із закордонними партнерами з урахуванням зовнішніх факторів впливу та його міжнародної конкурентної позиції
In diploma work the article of research is the теоретико-методичне providing of forming and realization of strategy of business commonunication of enterprise with foreign partners. On the basis of the conducted analysis of financially-economic and external economic activity of ДП "Plant of chemical reagents" is worked out to recommendation to work out recommendations in relation to forming and realization of strategy of commonunication of enterprise with foreign partners taking into account the external factors of influence and him international competition position
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://www.repository.hneu.edu.ua/jspui/handle/123456789/11311
Розташовується у зібраннях:Дипломні магістерські роботи - 2016 р. (МЕМ)

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Репозитарий Мельник К. В..pdf144,37 kBAdobe PDFЕскіз
Переглянути/відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.